لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 6 پلاس 41 درصد از فروش بازار فبلت‌ها در ایالات متحده را به خود اختصاص داده است

آیفون 6 پلاس 41 درصد از فروش بازار فبلت‌ها در ایالات متحده را به خود اختصاص داده است

در حالبکه از عرضه عمومی آیفون 6 پلاس چند ماهی بیشتر نمی‌گذرد، اما بر اساس آمار خبرگذاری Kantar، این گوشی جدید اپل حدود 41 درصد از بازار فبلت را در بازار ایالات متحده به خود اختصاص داده است.

نکته‌ای که بسیار مورد توجه است این است که اپل تنها در مدت یک ماه کامل فروش در بازه سه ماهi عرضه این محصول به این حجم از خرید بازار دست یافته است. Kantar گزارش می‌دهد که آیفون 6 پلاس میان گوشی‌های با صفحه 5.5 اینچی به بالاتر کاملا هم رده‌های خود را کنار زده و بخش عظیمی از این بازار که حدود 10 درصد از بازار تمامی گوشیهای هوشمند را شامل می‌شود را در دست گرفته است.

برادر کوچکتر آیفون 6 پلاس نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است و بر اساس آمار در سه ماهه سوم سال 2014 فروش 33 درصد از تمامی دستگاههای iOS را در اختیار داشته است. پس از آیفون 6، آیفون 5 اس با 26 درصد در رتبه دوم و آیفون 5 سی نیز با 18 درصد رتبه سوم را در اختیار داشته است. آیفون 6 پلاس نیز تنها 10 درصد را در اختیار داشته است ولی این گوشی تنها یک ماه زمان برای رقابت با دیگر محصولات قدیمی‌تر آیفون داشته است.

از سویی در بین گوشیهای اندرویدی نیز سامسونگ گالاکسی S5 حدود 22 درصد فروش بازار و گالاکسی S4 نیز 12 درصد را در اختیار داشته است. تیم کوک امیدوار است که بتواند با عرضه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس بسیاری از دوستداران و کاربران اندروید را به سمت iOS بکشاند ولی بر اساس آمار تنها 9 درصد از خریداران این دو گوشی کاربران اندروید بوده‌اند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373