لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

VMware Fusion 12 با پشتیبانی بهتر از macOS Big Sur معرفی شد

VMware Fusion 12 با پشتیبانی بهتر از macOS Big Sur معرفی شد

 وی‌ام‌ویر به تازگی اقدام به معرفی VMware Fusion 12 برای مک کرده است. این نسخه با پشتیبانی هر چه بهتر از macOS Big Sur آماده ساخت شده است.

در این نسخه، سازگاری با eGPU توسعه داده شده و امکان استفاده از دایرکت ایکس 11 و OpenGL 4.1 را به کاربران مک می‌دهد. این نسخه جدید دارای افزونه‌های جدیدی است که از کرنل کدهای داخلی دایرکت ایکس و ابزارهای گرافیکی دیگر را ترجمه می‌کند و سرعت کارکرد دستگاه را بهینه سازی می‌کند.

این نسخه به طور کامل برای بهبود کارکرد مک او اس کاتالینا و بیگ سور توسعه داده شده تا امکان اجرای هرچه بهتر سیستم عامل‌های ویندوز و لینوکس را به کاربران بدهد.

وی‌ام‌ویر فیوژن یکی از ابزارهای مهم برای اجرای مجازی سیستم عامل‌های مختلف در مک است و به همین دلیل تعداد زیادی از کاربران تمایل به استفاده از آن دارند. این ابزار همچنین یکی از رقبای اصلی پارالل دسکتاپ نیز به حساب میاید که در نوع خود محبوبیت زیادی در میان کاربران کامپیوترهای مک دارد.

کاربران مک بسته به نوع نیاز خود هر از گاهی اقدام به اجرای نرم افزارهای ویندوزی یا لینوکسی روی کامپیوتر می‌کنند که وی‌ام‌ویر فیوژن می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای این موضوع باشد.

بسیاری از بازی‌های ارائه شده در سیستم عامل ویندوز می‌توانند از طریق وی‌ام ویر فیوژن امکان دسترسی بهتری را به کاربران مک بدهند و بدون نیاز به نصب بوت کمپ یا ریستارت کردن کامپیوترها امکانات ارائه شده در سیستم عامل‌های دیگر را استفاده کنند.

گفتنی است نسخه نهایی macOS Big Sur قرار است در آینده نزدیک و مشخصاً در روزهای پایانی شهریور در اختیار کاربران قرار گیرد که امکانات جدیدی را به کاربران کامپیوترهای مک می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373