لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت از اپیک گیمز علیه سیاست‌های اپل حمایت کرد

مایکروسافت از اپیک گیمز علیه سیاست‌های اپل حمایت کرد

Kevin Gammill مدیر بخش بازی‌های مایکروسافت اعلام کرده که عدم پشتیبانی اپل از آنریل انجین و دیگر امکانات اپیک به بازی‌ها و توسعه دهندگان آن‌ها ضربه میزند.

شرکت اپیک گیمز چند ساعت پیش در جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شکایت علیه اپل برای بار دیگر تهدید اپل برای عدم پشتیبانی از ابزارهای این شرکت در آیفون و کامپیوترهای مک را مطرح کرد و اعلام کرد که این مسئله باعث شکست کسب و کارهای بسیار زیادی خواهد شد.

 اپیک گیمز یک سند PDF را به دادگاه ارائه داد که نشان می‌دهد که اپیک گیمز با بسیاری از شرکت‌ها همکاری داشته تا ابزارهای توسعه بازی خود را به آن‌ها بفروشد. در این میان، شرکت‌های مختلف از فعالیت اپل و تهدید برای مسدود کردن این ابزارهای بازی ابراز نگرانی کرده‌اند. یکی از این شرکت‌ها نامش در سند تسلیم شده از طرف اپیک گیمز دیده می‌شود، مایکروسافت است.

Kevin Gammill مدیر بخش توسعه بازی در مایکروسافت در این سند اعلام کرده که توقف پشتیبانی از آنریل انجین و دیگر امکانات توسعه داده شده توسط اپیک گیمز باعث می‌شود تا بسیاری از شرکت‌های توسعه دهنده بازی، از جمله خود مایکروسافت با مشکل مواجه شوند. وی در ادامه به مجموعه بازی‌های Forza اشاره کرد و با تأکید بر اینکه این بازی‌ها روی آنریل انجین توسعه داده شدند، تأکید کرد که در صورت اقدام‌های اخیر اپل، کاربران نمی‌توانند به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند و این موضوع بسیار نگران کننده است.

این مسئله نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت هر چند به صورت ضمنی، از فعالیت‌های اپیک گیمز به نفع توسعه دهندگان بازی و گیمرها حمایت کرده است و از اپل خواسته تا سیاست‌های انحصارطلبانه خود را در این مورد کنار بگذارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373