لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیل گیتس: به کاریزمای استیو جابز حسادت می‌کنم

بیل گیتس: به کاریزمای استیو جابز حسادت می‌کنم

 بیل گیتس به عنوان هم بنیان گذار و مدیر عامل اجرایی اسبق مایکروسافت به تازگی مصاحبه‌ای را انجام داده و اعلام کرده که به کاریزمای استیو جابز حسادت می‌کند.

بیل گیتس در مصاحبه با پادکست Armchair Expert ابتدا به حضور مدیران شرکت‌های فناوری برای شهادت در کمیته ضدانحصار اشاره کرد. او اعلام کرده که شرکت‌های بزرگ فناوری مستحق پاسخ به سؤال‌هایی بی‌ادبانه، غیرمنصفانه و سخت هستند. 

اگر به اندازه من یا فرد دیگری در جایگاه من موفق هستید شما مستحق پاسخ به سؤال‌هایی بی‌ادبانه، غیرمنصفانه و سخت خواهید بود. دولت این حق را دارد که به شما حمله کند. این چیزی است که بر سر شرکت‌های خیلی بزرگ میاید و مشکلی در مورد آن وجود ندارد. 

بیل گیتس همچنین به تلاشش برای یافتن واکسن ویروس کرونا اشاره کرد و در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد فرهنگ تبدیل شدن کارفرمایان به افراد معروف برای فرهنگ عام صبحت کرد. او اعتراف کرد که برخلاف تبدیل شدنش به یک چهره سرشناس بین‌المللی، شخصیت اجتماعی ندارد و بسیاری از موضوعات برای او جذاب نیستند. او تأکید دارد که شخصیت اجتماعی ندارد و حتی از اینکه در تمام این سال‌ها تصمیم به یادگیری زبان دیگری به غیر از انگلیسی نگرفته خجالت زده است.

وی در ادامه سخنانش به استیو جابز اشاره کرد و اعلام کرد که به مدیر عامل سابق اپل حسادت می‌کند: 

جابز یک نابغه بود. کاری که او پس از بازگشت به اپل انجام داد را هیچ کس دیگری نمی‌توانست انجام دهد. حتی من هم نمی‌توانستم چنین کاری بکنم. او همانند یک جادوگر بزرگ انگیزه زیادی به مردم می‌داد و من یک جادو کوچک در مقابل او بودم که صرفاً زیر بار وردهای او نمی‌رفتم، اما همچنان وردهای او را می‌دیدم. من خیلی به او حسادت می‌کردم. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420