لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پس از عذرخواهی اپل اپلیکیشن وردپرس در اپ استور به حالت عادی بازگشت

پس از عذرخواهی اپل اپلیکیشن وردپرس در اپ استور به حالت عادی بازگشت

 شرکت اپل با انتشار بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی از توسعه دهندگان اپلیکیشن وردپرس امکان استفاده و عرضه آپدیت‌ها برای آن را به حالت عادی بازگرداند.

بیانیه اپل به این شرح است:

ما بر این باور هستیم که مشکل پیش آمده با اپلیکیشن وردپرس حل شده است. از آنجایی که توسعه دهندگان آن نمایش گزینه پرداخت را از اپلیکیشن برداشته‌اند، در حال حاضر [وردپرس] به عنوان یک اپلیکیشن رایگان مستقل شناخته می‌شود که امکان خرید درون برنامه‌ای ندارد. ما این موضوع را به توسعه دهنده اطلاع داده‌ایم و به خاطر مشکل پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.

روز گذشته شرکت اپل اعلام کرده بود که اپلیکیشن وردپرس از کاربران درخواست پرداخت درون برنامه‌ای می‌کند و به خاطر عدم همکاری با اپل برای ارائه سیستم پرداخت درون برنامه‌ای اپ استور، از قوانین اپل تخطی کرده است. این موضوع باعث شده بود تا بسیاری از کاربران نارضایتی خود را از تصمیم‌های گرفته شده توسط اپل ابراز کنند.

اپل به صورت پیش‌فرض 30 درصد از پرداخت‌های انجام شده توسط کاربران را به عنوان حق کمیسیون دریافت می‌کند که این موضوع باعث شده تا بسیاری از توسعه دهندگان از فعالیت در پلتفرم اپل ناراضی باشند. تا پیش از این اپلیکیشن نتفلیکس به خاطر عدم تمایل به پرداخت کمیسیون 30 درصدی، امکان پرداخت درون برنامه‌ای روی اکانت‌ها را از اپلیکیشن خود حذف کرده بود و صرفاً امکان خرید اشتراک را از طریق وب ارائه می‌داد.

اما جنگ تجاری میان اپیک گیمز و اپل بر سر پرداخت هزینه 30 درصدی، باعث شده تا حساسیت‌ها نسبت به حذف اپلیکیشن‌های دارای سرویس پرداخت‌های درون برنامه‌ای افزایش قابل توجهی داشته باشد. به همین دلیل اتفاقات روز گذشته در مورد توقف نصب آپدیت‌های وردپرس در میان کاربران سروصدای زیادی به پا کرده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420