لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارزش هر سهم اپل به 500 دلار می‌رسد

ارزش هر سهم اپل به 500 دلار می‌رسد

 تنها دو روز پس از منتشر شدن خبر 2 تریلیون دلاری شدن اپل، ارزش هر سهم از این شرکت به 497.48 دلار رسیده است و ارزش کلی این شرکت نیز افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

هر سهم اپل در بازار بورس روز شنبه اول شهریور 1399 با ارزش 497.48 دلار معامله می‌شود و این مسئله به یکی از موفقیت‌های شرکت اپل تبدیل شده است. اپل در حال حاضر با اختلاف بسیار بالا با ارزش‌ترین شرکت جهان به حساب میاید که حتی توانسته ارزش بیشتری نسبت به شرکت نفتی آرامکو پیدا کند.

ارزش هر سهم اپل در مارس سال 2019 میلادی 224 دلار بود که حالا به ارزش 500 دلار رسیده است. این مسئله نشان می‌دهد که اپل در کمتر از یک سال و نیم ارزش هر سهم خود را به دو برابر افزایش داده است و به یکی از قدرتمندترین شرکت‌های جهان تبدیل شده است.

البته رشد اخیر، فقط مربوط به شرکت اپل نبوده و کمپانی‌های فناوری نظیر تسلا، آمازون، مایکروسافت و گوگل نیز در بازه زمانی یک سال و نیم گذشته با همین رشد مواجه شده بودند.

این مسئله نشان می‌دهد که شرکت اپل ایمن‌ترین کمپانی دنیا برای سرمایه گذاران است و بسیاری از افراد در سراسر جهان روی فعالیت‌های شرکت اپل سرمایه گذاری می‌کنند.

ارزش سهام اپل در اوت 2018 به یک تریلیون دلار رسیده بود و پس از دو سال در اوت 2020 به دو تریلیون دلار رسید. حال این شرکت توانسته ارزش سهام خود را از مرز 2 تریلیون دلار نیز فراتر ببرد و به یکی از مهم‌ترین شرکت‌های دنیا تبدیل شود.

اپل احتمالاً در سال‌های آینده با تولید محصولاتی نظیر عینک واقعیت افزوده و اتومبیل‌های خودران می‌تواند ارزش سهام خود را به طرز قابل توجهی افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373