لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای واچ او اس 7 آماده عرضه به کاربران شد

دومین بتای واچ او اس 7 آماده عرضه به کاربران شد

 شرکت اپل به تازگی فرایند آماده سازی و عرضه دومین بتای واچ او اس 7 را آغاز کرده و کاربران از همین حالا می‌توانند این نسخه را برای دستگاه‌های خود دانلود و نصب کنند. 

این نسخه بتا تنها 10 روز پس از عرضه نسخه بتای اول آماده عرضه شده است که دارای بهبودهایی از نظر کاربری و استفاده از ساعت هوشمند است.
در آپدیت واچ او اس 7 جدید مصرف انرژی ساعت هوشمند بهینه سازی شده و باتری اپل واچ برای مدت زمان طولانی‌تری امکان استفاده با یک شارژ کامل را پیدا کرده است. این موضوع باعث می‌شود تا کاربران برای مدت زمانی دیرتر نیاز به شارژر داشته باشند و عمر مفید باتری نیز به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند.
علاوه بر این، در نسخه دومین بتای واچ او اس 7 امکاناتی اضافه شده که از آن طریق سیستم عامل سریع‌تر و نرم‌تر امکان اجرا روی ساعت را دارد. این موضوع باعث بهبود تجربه کاربری و استفاده از دستگاه‌ها به صورت سریع‌تر و بهینه‌تر می‌شود.
دیگر مشخصات نسخه بتای دوم واچ او اس 7 با بتای قبلی یکسان است که شامل قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از سیستم ردیابی خواب، سیستم ردیابی شستن دست و موارد مشابه در کنار بهبود و پشتیبانی بهتر از آی او اس 14 می‌شود.
واچ او اس 7 قرار است به صورت نهایی در پاییز سال جاری آماده عرضه به کاربران شود. بر این اساس کاربران می‌توانند از پاییز امسال اقدام به دانلود و نصب نسخه جدید واچ او اس در کنار دیگر نسخه‌های جدید سیستم عامل اپل برای مک، آیفون و آیپد را دانلود کرده و از آن‌ها برای انجام کارهای مختلف استفاده کنند.
گفتنی است که این نسخه در حال حاضر دارای باگ‌های شناخته شده‌ای است و بهتر است کاربران تا زمان عرضه نسخه نهایی واچ او اس صبر کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373