لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل: اپیک گیمز کسب و کار اپ استور را به خطر انداخته است

اپل: اپیک گیمز کسب و کار اپ استور را به خطر انداخته است

جنگ حقوقی میان اپل و اپیک گیمز در حال بالا گرفتن است و حالا فیل شیلر مدیر سابق بازاریابی جهانی اپل در اظهارات خود در دادگاه اعلام کرده که اپیک گیمز کسب و کار اپ استور را به خطر انداخته است.

فیل شیلر در اظهاراتش اپیک گیمز را به تلاش برای سرقت از اپل متهم کرده و در توضیحات خود به شکل تمثیلی اپیک را دزد معرفی کرده است. شیلر با اشاره به اینکه فردی در یک اپل استور بیاید و کالایی را بدون پرداخت هزینه به اپل بردارد و با خود بیرون ببرد، اعلام کرده که کار اپیک تفاوتی با دزدی از فروشگاه ندارد. اپیک گیمز کار خود را با اپ استور پیش برده، اما به اپل پولی نداده است؛ دقیقاً مثل فردی که به اپل استور میاید و بدون پرداخت پول به اپل کالایی را می‌دزدد.

در این میان، تیم سوئینی مدیر عامل اجرایی اپیک گیمز در اقدامی متقابل تمام ایمیل‌های ردوبدل شده‌ی میان خود با مدیران و وکلای اپل را به صورت عمومی منتشر کرده است. سوئینی در پایان اعلام کرده که «ما تصمیم به قدم برداشتن در این مسیر گرفته‌ایم چون میدانیم تاریخ و قانون در کنار ما هستند.»

از طرف دیگر اپیک گیمز در حال استناد به پرونده‌های ضد انحصار دیگر شرکت اپل است که در طول سال گذشته در مکانی مختلف به دادگاه رفته بودند. اپیک همچنین از اظهارات تیم کوک در کنگره در مورد فعالیت‌های انحصارطلبانه نیز استفاده کرده است.

در ایمیل‌هایی که به صورت عمومی و طبق دستور دادگاه به صورت عمومی منتشر شده‌اند، مشخص شده است که تیم سوئینی از مدت‌ها پیش و در زمان عرضه بدون مشکل فورتنایت در اپ استور اقدام به تهدید اپل به شکایت و حذف سیستم پرداخت درون برنامه‌ای اپ استور کرده بود که این مسئله تا حدود به ضرر سوئینی تمام شده است.

با توجه به این موضوعات، هنوز سرنوشت مبارزه حقوقی اپل و اپیک مشخص نشده و معلوم نیست که آیا فورتنایت به اپ استور بازمی‌گردد یا کاربران آیفون دیگر امکان دسترسی به آن را نخواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420