لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وردپرس نیز به همین دلیل فورتنایت در اپ استور مسدود شد

وردپرس نیز به همین دلیل فورتنایت در اپ استور مسدود شد

 شرکت اپل به تازگی اقدام به مسدود کردن امکان آپدیت اپلیکیشن وردپرس در اپ استور کرده و امکان به روز رسانی را از توسعه دهندگان آن گرفته است.

اپل اعلام کرده که وردپرس برای ارائه خدمات دامنه‌های .com از کاربران هزینه دریافت می‌کند و به همین خاطر باید 30 درصد از درآمد خود از اپلیکیشن آی او اس خود را به اپل بپردازد. این خبر توسط Matt Mullenweg توسعه دهنده اصلی وردپرس در توییتر اعلام شده است.

او اعلام کرده که اپل فعلاً آپدیت‌های فوری و امکان رفع باگ‌های کاربردی را از اپلیکیشن وردپرس مسدود کرده و اعلام کرده که این شرکت باید در زمینه پشتیبانی از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای شرکت اپل موافقت کند.

وردپرس امکانات ویژه‌ای را به صورت رایگان و پولی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برخی از این امکان هزینه‌ای معادل 4 تا 45 دلار در ماه دارند که بسته به میزان ذخیره سازی آن‌ها متفاوت است. علاوه بر این، سرویس انترپرایز وردپرس با قیمت 1700 دلار در ماه ارائه می‌شود.

اپل در قوانین خود آورده که هر اپلیکیشنی که دارای امکان پرداخت درون برنامه‌ای است، باید از سیستم پرداخت اپ استور استفاده کند و حق کمیسیون 30 درصدی را به اپل بپردازد. این مسئله در هفته‌های گذشته با جنجالی که اپیک گیمز ایجاد کرد مواجه شد و حالا نیز وردپرس یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که تحت فشار شرکت اپل قرار گرفته است.

در این میان، وردپرس اعلام کرده اپلیکیشن این سرویس به صورت کاملا رایگان آماده ارائه خدمات شده و بسیاری از خدمات ورد پرس متن باز هستند. همین مسئله باعث شده تا وردپرس فعلا زیر بار همکاری با اپل نرود.

با توجه به اینکه سرویس‌های ارائه شده در وردپرس مدت‌ها است که آماده ارائه شده‌اند و حالا شرکت اپل از آن درخواست پرداخت کمیسیون کرده، به نظر می‌رسد که مدیران کوپرتینو در حال فشار آوردن بیشتر روی توسعه دهندگان برای همکاری و پرداخت کمیسیون 30 درصدی هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420