لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به یک شرکت دو تریلیون دلاری تبدیل شد

اپل به یک شرکت دو تریلیون دلاری تبدیل شد

 شرکت اپل همچنان در حال رشد است و حالا در جدیدترین گزارش منتشر شده مشخص شده که اپل به یک شرکت دو ترلیون دلاری تبدیل شده است.

در حقیقت اپل تنها دو سال زمان نیاز داشت تا ارزش خود را دو برابر کند. این شرکت در اوت 2018 به عنوان اولین شرکت آمریکایی یک تریلیون دلاری معرفی شد و حالا تنها در عرض 24 ماه توانسته ارزش خود را دو برابر کند.

اپل البته اولین و تنها شرکت دو تریلیون دلاری جهان نیست. هر چند که این شرکت در حال حاضر به عنوان تنها شرکت دو تریلیون دلاری آمریکا شناخته می‌شود، اما همچنان با شرکت عربستانی آرامکو بر سر ارزش سهام در حال رقابت است. آرامکو در دسامبر 2019 به یک شرکت دو تریلیون دلاری تبدیل شد، اما ارزش آن در مدتی کوتاه کاهش یافت و اپل به عنوان ارزشمندترین شرکت دنیا شناخته شد.

ارزش هر سهم اپل روز گذشته با قیمت 467.77 دلار مبادله شد که در مجموع به یک شرکت دو تریلیون دلاری تبدیل شد. گزارش مربوط به دو تریلیون دلاری شدن اپل را اولین بار خبرگزاری فایننشیال تایمز منتشر کرده بود.

اپل در حالی به یک شرکت دو تریلیون دلاری تبدیل شده است که رکود اقتصادی گریبان بسیاری از شرکت‌ها و صنایع را به خاطر شیوع و همه‌گیری کرونا گرفته است. خبرگزاری یاد شده تأکید که نزدیک به 50 درصد رشد اپل در سال 2020 مربوط به مسائل حاشیه‌ای کرونا بوده است و این شرکت به خاطر همه‌گیری یاد شده توانسته محصولات بیشتری را در بازار به فروش برساند.

به نظر می‌رسد که سیاست‌های تیم کوک در طراحی و تولید آیفون‌ها به شکلی تأثیرگذار روی روند درآمدزایی این شرکت تأثیر گذاشته و همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل در مدتی کوتاه به ارزش قابل‌توجهی برسد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420