لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت صدای سه بعدی ایرپاد پرو در آی او اس 14 عرضه شد

قابلیت صدای سه بعدی ایرپاد پرو در آی او اس 14 عرضه شد

 شرکت اپل در حال توسعه آی او اس 14 به عنوان نسخه بعدی سیستم عامل آیفون‌ها است و حالا بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که قابلیت صدای سه بعدی ایرپاد پرو در این نسخه اعمال شده است.

در بررسی‌های اولیه آی او اس 14 که توسط توسعه دهندگان انجام شده، مشخص شده که صدای سه بعدی ایرپاد پرو به همراه چند قابلیت دیگر از همین حالا آماده عرضه شده است. این قابلیت‌های جدید شامل امکان سوئیچ کردن میان دیوایس‌های مختلف، امکان مدیریت باتری و مشاهده میزان شارژ از طریق نوتیفیکیشن‌ها و ابزارهای کمکی برای افراد با توانایی‌های خاص در شنیدن می‌شود.

این قابلیت‌ها امکانات بیشتری را به کاربران ایرپاد پرو می‌دهد. در حقیقت اپل در توسعه ایرپاد پرو سخت افزارهای مربوط به این قابلیت‌ها را به کاربران ارائه داده است. با این حال این قابلیت‌ها به‌صورت نرم افزاری بسته بودند و در آینده نزدیک قرار است از طریق آپدیت‌های آی او اس در اختیار کاربران قرار گیرد.

قابلیت صدای سه بعدی ایرپاد پرو که با عنوان «صدای کره‌ای» نیز شناخته می‌شود، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا محتوای صوتی در حال انتشار را بر اساس صدای محیط اطراف بشنود. این قابلیت برای اجرای بازی‌ها، تماشای تصاویر و ویدیوهای مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی کاربرد دارد.

اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً در آغاز فصل پاییز سال 2020 نسخه نهایی آی او اس 14 را آماده عرضه به کاربران کند که پس از نصب آن کاربران می‌توانند اقدام به استفاده از قابلیت‌های جدید در ایرپاد پرو کنند و تمامی کاربردهای آن را به‌طور روزمره امتحان کنند.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپل در سال 2021 اقدام به معرفی و عرضه نسل جدید ایرپادهای بی‌سیم می‌کند که از طریق آن کاربران به امکاناتی بهتر دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373