لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اشتراک EA Play از طریق استیم قابل دسترس می‌شود

اشتراک EA Play از طریق استیم قابل دسترس می‌شود

شرکت الکترونیک آرتس تصمیم دارد تا در آینده نزدیک امکان استفاده از اشتراک‌های EA Play را در استیم آماده عرضه به کاربران کند.

این قابلیت قرار است از 12 روز دیگر، یعنی 31 اوت در اختیار کاربران باشد و کاربران با نصب داشتن نرم افزار استیم می‌توانند به طور مستقیم بازی‌ها را خریداری کنند.

تا پیش از این کاربران کامپیوترهای شخصی برای دریافت بازی‌های EA Play مجبور به نظر برنامه Origin بودند. اما حالا این امکان برای کاربران ارائه شده که از طریق نصب استیم دیگر نیازی به دانلود و نصب نرم افزار دیگری نداشته باشند و بتوانند به صورت مستقیم اقدام به استفاده از بازی‌های سرویس الکترونیک آرتس کنند.

بسیاری از بازی‌های الکترونیک آرتس نظیر سیمز 4 و تایتان فال 2 از همین حالا از طریق EA Play آماده عرضه شده اند و این مسئله باعث می‌شد تا کاربران علاوه بر نیاز به نرم افزار استیم، مستلزم دانلود و نصب ابزارهای دیگر نیز باشند. اما حالا شرکت الکترونیک آرتس با همکاری Valve این مشکل را برطرف کرده است.

بازی‌های الکترونیک آرتس به طور کامل با خرید اکانت پریمیوم این شرکت که شامل هزینه 29.99 دلاری می‌شود قابل دسترس کاربران خواهند بود که حالا ممکن است از هفته آینده امکان پرداخت و خرید محصولات آن از طریق استیم نیز برای کاربران فراهم شود.

استیم نیز می‌تواند از این طریق بازی‌های جدید ارائه شده توسط الکترونیک آرتس را با سرعت بیشتری از طریق پلتفرم خود عرضه کند و کاربران دیگر نیازی به مواجهه با محدودیت‌های خاص برای دانلود و نصب بازی‌ها از طریق نرم افزارهای مختلف ارائه شده توسط شرکت‌های عرضه کننده و توسعه دهنده نباشند.

این قابلیت به زودی آماده عرضه می‌شود و جزئیات مربوط به نحوه پرداخت حق اشتراک بازی‌ها پس از آن معلوم خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373