لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل موزیک وان | اپل نام رادیوی اینترنتی بیتس وان را تغییر داد

اپل موزیک وان | اپل نام رادیوی اینترنتی بیتس وان را تغییر داد

 شرکت اپل به تازگی اقدام به تغییر نام رادیوی اینترنتی بیتس وان به اپل موزیک وان کرده و از این پس قرار است با این نام آماده استفاده کاربران شود.

رادیو بیتس وان که از طریق سرویس اپل موزیک به کاربران ارائه می‌شد، مجموعه‌ای از موسیقی‌ها و محتوای صوتی دست‌چین شده را با استفاده از آیفون، آیپد یا کامپیوترهای مک به کاربران ارائه می‌داد که حالا قرار است با عنوان اپل موزیک وان شناخته شود.

این سرویس اولین بار در سال 2015 و چند ماه پس از آماده سازی و عرضه اپل موزیک در اختیار کاربران قرار گرفت. این سرویس یک رادیوی اینترنتی 24 ساعته است که به کاربران امکان گوش کردن به موسیقی‌های مختلف را می‌دهد. اپل برای این سرویس با دی جی‌های معروف در نیویورک، لوس‌آنجلس، نشویل و لندن همکاری می‌کند. اپل این سرویس را به عنوان مرکز فرهنگ پاپ و هنرمندان شناخته شده معرفی کرده که مقصد بسیاری از هنرمندان در سراسر جهان است تا موسیقی‌های خود را در آن پخش کنند.

اپل پس از تغییر نام بیتس وان به اپل موزیک وان اعلام کرده که به زودی دو ایستگاه رادیویی دیگر نیز تأسیس خواهد کرد و از آن طریق به کاربران سرویس اپل موزیک امکان گوش کردن به آهنگ‌های پاپ قدیمی دهه 1980 تا 2000 و موزیک‌های کانتری را می‌دهد. این دو ایستگاه رادیویی اینترنتی قرار است با عنوان Apple Music Hits و Apple Music Country شناخته شوند که به زودی برای تمام کاربران ارائه می‌شود.

گفتنی است که استفاده از اپل موزیک وان لزوماً نیازی به خرید اشتراک اپل موزیک ندارد و تمام کاربران در سراسر جهان از طریق اپلیکیشن اپل موزیک می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. گفتنی است که این سرویس روی کامپیوترهای مک، آیپد و آیفون قابل استفاده خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373