لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تأمین کنندگان اپل به دنبال نیروی کار بیشتر برای تولید آیفون در هند هستند

تأمین کنندگان اپل به دنبال نیروی کار بیشتر برای تولید آیفون در هند هستند

 خبرهای مربوط به انتقال خط تولید آیفون 11 به هند سروصدای زیادی در هفته گذشته به پا کرده و حالا مشخص شده است که کارخانه‌های تولید کننده آیفون‌ها نیاز به نیروی کاری بیشتری برای ادامه کار خود در این کشور هستند.

شرکت ویسترون که شریک تجاری اپل در تولید انبوه آیفون‌ها به حساب میاید، به تازگی اعلام کرده که بیش از 10 هزار نیروی کار بیشتر برای راه اندازی خط تولید آیفون در هند دارد.

بر اساس گزارش خبرگزاری هندی The New Indian Express تولید کنندگان تایوانی شرکت اپل از همین حالا فعالیت تجاری خود در هند را آغاز کرده‌اند، اما حجم کاری آن‌ها آن‌قدر بالا است که این شرکت‌ها با کمبود نیروی کاری مواجه شده‌اند.

در حال حاضر تأسیسات «کولار» (Kolar) در هند که تحت نظارت ویسترون فعالیت می‌کند نیاز به بیش از 10 هزار نیروی کار جدید دارد تا از آن طریق بتواند محصولات اپل را به صورت انبوه تولید کند. این تأسیسات تابع قوانین« سیاست‌های صنعتی کارنتاکا» (Karnataka Industrial Policy) است که طبق آن باید 70 درصد از نیروی کار از افراد محلی باشند. بر این اساس این موسسه نیاز به هفت هزار نیروی کار محلی دارد و بر اساس پیش بینی‌ها نزدیک به دو هزار نفر را از نیروهای خارجی در تأسیسات خود در تایوان به کار خواهد گرفت.

این مسئله نشان می‌دهد که شرکت اپل با عزمی جدی در حال انتقال خط تولید محصولات خود به کشور هند است. بر اساس این پیش بینی‌ها اپل در آینده نزدیک تولید بیشتر محصولات خود را در هند انجام می‌دهد و فعالیت کمتری در چین خواهد داشت. این موضوع به جنگ تجاری ترامپ علیه چین نیز مربوط است که باعث شده تا شرکت‌های تولید کننده محصولات الکترونیکی رفته‌رفته تصمیم به خروج از چین و ادامه فعالیت در کشورهای دیگر بگیرند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373