لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

موزیلا فایرفاکس بزودی برای iOS

موزیلا فایرفاکس بزودی برای iOS

موزیلا مدتهاست که از عرضه مرورگز خود فایرفاکس برای iOS اجتناب می‌کند، اما ظاهرا این مسئله به زودی تغییر خواهد کرد. بر اساس اعلام لوکاس باک (Lucas Bakk) مدیر بخش عرضه نرم افزاری موزیبلا در توئیتر خود این شرکت در حال تولید نسخه مخصوص iOSبرای مرورگر فایرفاکس است.

 وی تاریخ دقیقی را برای این عرضه اعلام نکرده است و هیچ اطلاعاتی نیز از این پروژه نداده است ولی مسلما همین که پس از مدیتها یکی از مسئولین موزیلا در خصوص تولید نسخه iOS فایرفاکس نظری داده است می‌تواند برای بسیاری از کاربران خوشحال کننده باشد.

به دلیل سخت گیری‌هایی که اپل در خصوص اجرای مرورگرهای متفرقه بر روی موتور جستجوی سیستم عامل iOS انجام می‌دهد. موزیلا نیز به همین دلیل اعلام کرده بود که مرورگر فایرفاکس را برای iOS عرضه نخواهد کرد. همچنین سال گذشته نیز نایب رئیس وقت موزیلا یعنی جی سالیوان (Jay Sullivan) در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که این شرکت حس می‌کند نمی‌تواند مروگر خوبی را برای پلتفرم iOS تولید کند و اینکه هیچ برنامه‌ای نیز برای این کار ندارد.

در این گزارش که توسط سایت TechCrunsch انجام شده بود عنوان شده که نایب رئیس فایرفاکس جاناتان نایتینگل (Johnathan Nightingale) در جلسه‌ای به کارمندان اعلام کرده است که : ما باید جایی باشیم که کاربرانمان آنجا هستند. بنابراین باید فایرفاکس را وارد iOS کنیم.

دلیل اینکه مرورگرهایی همچون اپرا، فایرفاکس، کروم و … تابحال نتوانسته‌اند که به دنیای iOS ورود کنند این است که اپل به آنها اجازه استفاده از موتورهای جاوای خودشان را نداده و تنها محدود به استفاده از موتور خود اپل هستند ولی پس از عرضه iOS 8 اپل کمی این محدودیت‌ها را برداشته است و به همین دلیل است که فایرفاکس پس از مدتها توانسته فرصتی برای عرضه در iOS را پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420