لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پنجمین بتای آی او اس 14 آماده عرضه به کاربران شد

پنجمین بتای آی او اس 14 آماده عرضه به کاربران شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش فرایند توسعه، آماده سازی و عرضه پنجمین بتای iOS 14 و آیپد او اس 14 را به توسعه دهندگان آغاز کرده است.

این نسخه، یکی از پرحجم‌ترین نسخه‌های سیستم عامل آی او اس است که تا به امروز آماده عرضه به کاربران شده است. به عنوان مثال حجم دانلود بتای پنجم iOS 14 برای آیفون 11 پرو برابر با 1.8 گیگابایت است که توسعه دهندگان باید تمام این حجم را پیش از آغاز نصب روی دستگاه، دانلود کنند.

این نسخه که در حال حاضر برای توسعه دهندگان آماده عرضه شده، دارای تغییراتی در بخش App Library و روند پیدا کردن نرم افزارها است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت سریع‌تر هر یک از اپ‌های نصب شده در دستگاه خود را پیدا کنند.

در این نسخه شرکت اپل اقدام به اعمال بهبودهای نرم افزاری و سخت افزاری کرده که باعث افزایش سرعت و نرم بودن رابط کاربری سیستم عامل می‌شود. 

 یکی از باگ‌هایی که در حال حاضر در این نسخه وجود دارد، به اپلیکیشن اینستاگرام باز می‌گردد. توسعه دهندگانی که این نسخه را دریافت کرده‌اند، در زمان ثبت استوری از طریق دوربین با صفحه سیاه مواجه می‌شوند. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپلیکیشن اینستاگرام به زودی با آپدیت‌های نرم افزاری و رفع این مشکل توسط شرکت فیس‌بوک آماده عرضه در اپ استور می‌شود.

اپل در این نسخه اقدام به اضافه کردن برخی از تغییرات در ویجت‌ها کرده و حتی یک ویجت جدید برای اپل موزیک نیز اضافه کرده تا کاربران امکان تنظیم آن روی صفحه هوم را داشته باشند. اپل در توسعه این نسخه تنظیم آلارم و آلبوم‌های مخفی را نیز به سیستم عامل اضافه کرده است.

اپل در این نسخه تغییرات قابل توجهی را اعمال نکرده، یا دست کم فعلاً اطلاعات دقیقی در مورد آن منتشر نشده است. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل با عرضه این نسخه به مراحل پایانی برای عرضه نسخه نهایی و عمومی iOS 14 نزدیک شده است.

اپل تصمیم دارد تا در پاییز امسال نسخه نهایی iOS 14 را آماده عرضه به عموم کاربران کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373