لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعه: پردازنده A14X قدرتی معادل با Core i9-9880H دارد

شایعه: پردازنده A14X قدرتی معادل با Core i9-9880H دارد

اپل هنوز به طور کامل از پردازنده‌های نسل جدید خود که مبتنی بر معماری اپل سیلیکون هستند رونمایی نکرده است، با این حال شایعات حاکی از آن است که این تراشه قدرتی معادل با جدیدترین پردازنده‌ی پرچم‌دار اینتل یعنی Core i9-9880H دارد.

این پردازنده احتمالاً قرار است برای اولین بار در آیپد پرو آماده تولید و عرضه شود، با این حال برخی از شایعات اعلام کرده‌اند که اپل در تلاش برای عرضه آن در مک بوک ایرهای سال ۲۰۲۰ است.

یکی از یوتیوبرهای فعال در حوزه فناوری به نام Luke Miani اعلام کرده که بازدهی A14X در سطح پرچم‌داران اینتل است. وی در ادامه توضیحات خود اعلام کرده که امتیاز پرچم‌دار پردازنده‌های اینتل در گیک‌بنچ ۵ برابر ۷۴۸۰ است. این پردازنده ۴۵ وانی دارای ۸ هسته پردازنده است و برای لپ تاپ‌های رده بالای سال ۲۰۱۹ تولید شده بود و در مک بوک پرو ۱۶ اینچ نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

در اطلاعات منتشر شده از این یوتیوبر آمده است که شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ تصمیم دارد تا اولین مک بوک مبتنی بر A14X را آماده عرضه کند که قطعاً قدرتی بیشتر از پردازنده تعبیه شده در مک بوک پرو ۲۰۱۹ است. با توجه به این موضوع منتشر کننده این اطلاعات تأکید کرده که شرکت اپل با تولید کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده ARM تلاش کرده تا هیچ گونه کاهش در بازدهی دستگاه‌های جدید ایجاد نشود. اپل احتمالاً سرعت کلاک این پردازنده‌های جدید را نیز افزایش می‌دهد و از آن طریق فرکانس پردازشی دستگاه‌ها را برای انجام کارهای سنگین‌تر افزایش دهد.

اپل تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۴ به طور کامل کامپیوترهای مک را با پردازنده‌های اپل سیلیکون طراحی کند. این پردازنده‌های انحصاری دقیقاً با همان معماری پردازنده‌های آیفون طراحی شده اما قدرت آن‌ها برای کارهای دسکتاپ بهینه‌سازی شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373