لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فورتنایت، قیمت آیفون را افزایش داد!

فورتنایت، قیمت آیفون را افزایش داد!

چند روزی از مبارزه قانونی و حقوقی میان اپل و اپیک گیمز می‌گذرد و حالا بسیاری از افراد تصمیم به درآمد زایی از طریق آن گرفته‌اند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده برخی از آیفون‌ها به خاطر نصب داشتن بازی فورتنایت بین 2 تا 10 هزار دلار قیمت آماده فروش شده‌اند.

در وب سایت eBay از همین حالا با جست و جوی نام iPhone در کنار Fortnite می‌توان آگهی‌هایی را دید که با قیمت‌های بسیار بالا آیفون‌های دارای فورتنایت را به فروش گذاشته‌اند.

در یکی از این آگهی‌ها، آیفون 11 پرو مکس 256 گیگابایت با قیمت 5 هزار دلار آماده فروش شده است. این آیفون آنلاک بوده و در رنگ میدنایت گرین تولید شده است. 

در یک آگهی دیگر، آیفون 7 با ظرفیت 128 گیگابایت که روی آن فورتنایت نصب شده با قیمت 4584 دلار از همین حالا فروخته شده و یک نفر آن را برای داشتن تجربه اجرای بازی فورتنایت روی آیفون خریده است. خریدار مربوطه در حقیقت پول یک مک پروی نو را برای داشتن یک آیفون 7 با بازی فورتنایت پرداخت کرده است. 

یکی از جالب‌ترین آگهی‌ها، مربوط به یک آیفون X می‌شود که با قیمت 10 هزار دلار همراه با فورتنایت آماده فروش شده است. فروشنده آن اسکرین شات فورتنایت نصب شده روی آن را نیز منتشر کرده است و حتی به خریداران اجازه ارائه پیشنهادهای بهتر و گران‌تر را نیز داده است.

 

مورد بعدی یک آیفون 11 پرو است که با ظرفیت 256 و فروتنیات نصب شده، از همین حالا به فروش رفته است. جالب است بدانید خریدار این آیفون حاضر به پرداخت 4750 دلار آمریکا شده است.

گفتنی است که در زمان تهیه این نوشته، خوشبختانه هیچ آگهی مشابهی از کاربران ایرانی در وب سایت‌های آگهی فارسی زبان پیدا نشده است.

با توجه به این آگهی‌ها می‌توان گفت که تعداد زیادی از کاربران به خاطر اجرای بازی فورتنایت با آیفون حاضر به پرداخت مبالغ بسیار زیادی شده‌اند. حال باید منتظر بود و دید آیا اپل و اپیک به توافق می‌رسند یا خیر. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373