لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به اپیک گیمز: هیچ کس از قوانین مستثنا نیست

اپل به اپیک گیمز: هیچ کس از قوانین مستثنا نیست

پس از انتشار خبرهای مربوط به تهدید اپل به بستن تمام ابزارهای توسعه دهندگان اپیک، این شرکت در بیانیه اخیر خود اعلام کرده که هیچ کس از قوانین مستثنا نیست.

اپل به تازگی بیانیه‌ای را به وب سایت The verge ارائه داده و طی آن اعلام کرده که همچنان برای نگه داشتن اپیک گیمز به عنوان بخشی از برنامه توسعه دهندگان اپل تمایل دارد. اما اپیک گیمز مشکلی را برای خودش ایجاد کرده و درخواست دارد تا از قوانین مستثنا باشد. 

متن بیانیه اپل به وب سایت The Verge در مورد ماجراهای اخیر اپیک به این شرح است:

اپ استور طراحی شده تا مکانی قابل اعتماد برای دریافت کاربران و فرصتی بزرگ برای تمام کسب و کارها و توسعه دهندگان باشد. اپیک طی توسعه محصولات خود در اپ استور به موفقیت بسیار زیادی دست یافت و به یک کسب و کار چند میلیارد دلاری تبدیل شد که میلیون‌ها دلار از آی او اس و مشتریانش در سراسر جهان درآمد داشت. ما به شدت تمایل داریم تا این کمپانی و اپلیکیشن‌هایش را در برنامه توسعه دهندگان خود نگه داریم. مشکلی که اپیک برای خودش ایجاد کرد می‌تواند به سادگی حل شود، اگر حاضر به آپدیت اپلیکیشن خود و بازگشتن به دستورالعمل‌هایی که برای تمام توسعه دهندگان وضع شده شود. ما به این خاطر که میدانیم کسب و کار اپیک بزرگ است، برای آن استثنا قائل نمی‌شویم و همواره به حفاظت از مشتریان خود پایبندیم.

اپل

آپدیت چند روز پیش فورتنایت که به کاربران اجازه خرید مستقیم بازی از درون اپلیکیشن را می‌داد، باعث شد تا شرکت آن را به عنوان تخطی از دستورالعمل‌های اپ استور در نظر بگیرد و تمامی سرویس‌های اپیک را از اپ استور حذف کند. اپیک گیمز پس از این رویداد اقدام به شکایت همراه با فوریت از اپل در دادگاه کالیفرنیا کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420