لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپیک گیمز به طور کامل از دنیای اپل حذف می‌شود

اپیک گیمز به طور کامل از دنیای اپل حذف می‌شود

 شرکت اپل در ادامه جنگ تجاری خود با اپیک گیمز، به طور کامل این شرکت را از دنیای خود بیرون می‌کند.

اپیک گیمز اعلام کرده که شرکت اپل تهدید کرده که به زودی دسترسی تمامی توسعه‌دهنده‌های آی او اس و مک را به ابزارهای مربوط به نصب فورتنایت می‌بندد. این مسئله به معنای آن است که هیچ یک از توسعه دهندگانی که از دستگاه‌های تولید شده توسط اپل استفاده می‌کنند، دیگر نمی‌توانند ابزارهای اپیک را برای توسعه بازی‌ها استفاده کنند.

اپل ضرب‌الاجل تعیین کرده که اگر مشکلات مربوط به پرداخت حل نشود و در نهایت صلحی میان این دو شرکت ایجاد نشود، ظرف مدت دو هفته تمامی محدودیت‌های مورد نظر خود را اعمال می‌کند. این محدودیت‌ها شامل عدم امکان استفاده از ابزارهای اپیک برای توسعه نرم افزارهای مک نیز میشود. بر اساس ادعای اپل، در صورت عدم توافق فرایند نصب ابزارهای اپیک یا غیرممکن می‌شود یا به طور آنقدر دشوار می‌شود که کاربران از استفاده آن‌ها صرف نظر کنند. اپل همچنین اعلام کرده که نصب نسخه‌های بعدی مک او اس این موضوع را دشوارتر می‌کند.

مهم ترین موضوع تهدید اپل به عدم پشتیبانی از آنریل انجین باز میگردد که بسیاری از توسعه دهندگان بازی‌ها از آن استفاده می‌کنند. اپل اعلام کرده که توسعه دهندگانی که از آنریل استفاده کنند دیگر حق فعالیت در دنیای اپل را نخواهند داشت. بسیاری از بازی‌های ارائه شده برای مک و آی او اس، از آنریل انجین استفاده می‌کنند. حتی بسیاری از بازی‌های عرضه شده در اپل آرکید نیز همین خصیصه را دارند و اعمال محدودیت‌های یاد شده بسیار فاجعه بار خواهد بود. موتور گرافیکی آنریل محبوب‌ترین ابزار توسعه بازی است و حالا به نظر میرسد که دعوای اپل و اپیک گیمز میتواند تمامی این بازیها را از دستگاه‌های اپل حذف کند.

اپل تا دو هفته دیگر قرار است اکانت تمام توسعه دهندگانی که از ابزارهای اپیک استفاده می‌کنند را مسدود کند.

به نظر میرسد که ویدیوی 1984 فورتنایت به شدت مدیران شرکت اپل را عصبی کرده است و حالا این تصمیم شدید قرار است تا دو هفته دیگر اجرایی شود. با این وجود باید در نظر داشت که این کار نه تنها به اپل و اپیک، بلکه به کاربران و توسعه دهندگان نیز لطمه شدیدی میزند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373