لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس EA Access و Origin Access با هم ادغام می‌شوند

سرویس EA Access و Origin Access با هم ادغام می‌شوند

 شرکت الکترونیک آترس به تازگی خبر از ادغام دو سرویس EA Access و Origin Access داده است.

این شرکت اعلام کرده که دو سرویس ادغام شده قرار است تحت عنوان EA Play به فعالیت خود ادامه دهند و این شرکت در یک سرویس مشترک خدمات هر دوی آن‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین اعلام کرده که تصمیمی برای تغییر روند مالی و کاری این دو سرویس ندارد، بلکه کاربرانی که اشتراک سرویس‌های یاد شده را دارند، می‌توانند با همان کیفیت گذشته از سرویس خود استفاده کنند.

الکترونیک آرتس اعلام کرده که تغییر برند این دو سرویس گامی بزرگ برای استریم محتوای دیجیتالی بوده و کاربران این شرکت به زودی بهترین روش را برای دریافت محتوا دریافت خواهند کرد. این اطلاعات از طریق وبلاگ رسمی الکترونیک آرتس به صورت عمومی منتشر شده است که نشان می‌دهد که شرکت الکترونیک آرتس تصمیم دارد تا روندی جدید را برای بهینه‌سازی و بهبود روند کاربری و استفاده از سرویس‌های دیجیتالی خود به کاربران ارائه دهد.

الکترونیک آرتس تصمیم دارد تا با این تغییر برند راه جدیدی را برای رقابت با HBO Max و HBO GO و دیگر سرویس‌های مشابه ایجاد کند و در این رقابت بتواند فعالیتی گسترده‌تری در عرصه انتشار محتوای دیجیتالی داشته باشد.

اکانت‌های EA Access و Origin Access قرار است از این پس با نام‌های جدید شناخته شوند و سرویس‌های جدید ارائه شده پس از پایان اشتراک با نام‌های جدیدی شناخته خواهند شد.

تغییرات الکترونیک آرتس قرار است از هجدهم ماه اوت اعمال شود و پس از آن نام‌های جدیدی برای سرویس‌های ارائه شده و اشتراک‌های آن‌ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت. به نظر میرسد که رابط کاربری این سرویس‌ها نیز تغییرات زیادی تا آن زمان داشته باشد و امکانات بهتری را به کاربران برای اجرای محتوای مختلف بدهد تا از آن طریق بتوان به صورت سریع‌تر به محتوای مورد نظر دسترسی داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420