لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

۵ روش جالب برای استفاده از ایموجی در آیفون و آیپد

۵ روش جالب برای استفاده از ایموجی در آیفون و آیپد

ایموجی یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم عامل آی او اس است که باعث جذابیت هرچه بیشتر متن‌های نوشته شده در مکان‌های مختلف می‌شود.

اپل در توسعه آی او اس به طور مداوم ایموجی‌های جدید را به کاربران ارائه می‌دهد و علاوه بر آن کاربران می‌توانند از روش‌های مختلف به این ایموجی‌ها دسترسی داشته باشند.

از آنجایی که تعداد ایموجی‌ها امروزه زیاد شده و پیدا کردن یک تصویر مشخص به کاری زمان‌بر تبدیل شده، بسیاری از کاربران با پیدا کردن یک تصویر خاص با چالش روبرو هستند. علاوه بر اینکه اپل به طور مداوم تعداد این ایموجی‌ها را افزایش می‌دهد که به خودی خود باعث افزایش دشواری این موضوع می‌شود.

در این مطلب ۵ روش برای پیدا کردن سریع‌تر ایموجی‌ها را یاد خواهید گرفت. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 روش اول: تایپ کردن نام یک ایموجی:

شما می‌توانید در زمان نوشتن یک پیام از طریق کیبورد نام یک ایموجی را تایپ کرده و سیستم عامل آی او اس به صورت خودکار تصویر مورد نظر شما را پیش بینی می‌کند.

روش دوم تبدیل نوشته به ایموجی:

پس از تایپ کردن یک پیام، می‌توانید روی علامت ایموجی ضربه بزنید و نوشته‌هایی که ایموجی معادل آن‌ها وجود دارد را انتخاب کنید.

روش سوم: تغییر نام فولدرها

شما می‌توانید نام فولدرها را نیز با ایموجی عوض کنید. کافی است به بخش تغییر نام فولدر صفحه هوم رفته و به جای تایپ اسم، ایموجی قرار دهید.

روش چهارم: نام مخاطبین

شما می‌توانید در نام مخاطبین نیز از ایموجی استفاده کنید. کافی است به بخش مخاطبین رفته و با ویرایش نام مخاطب از ایموجی‌ها در نام آن‌ها استفاده کنید.

روش پنجم: دسترسی سریع‌تر به ایموجی‌ها

کافی است به Settings > General > Keyboard > Text Replacement رفته و با فعال‌سازی این قابلیت به صورت سریع ایموجی‌های مربوط به یک نوشته را پیدا کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420