لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

روش ساده و رایگان دریافت اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ استور

روش ساده و رایگان دریافت اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ استور

 اپلیکیشن‌های ایرانی از سال ۱۳۹۶ به طور کامل از اپ استور حذف شده‌اند که برای کاربران ایرانی و کسب‌وکارها دردسرهای بسیار زیادی را ایجاد کرده است. با این حال هنوز یک روش برای دریافت اپلیکیشن‌های ایرانی به صورت سریع و رایگان از اپ استور باقی مانده است.

توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های ایرانی پس از حذف اپلیکیشن‌ها از اپ استور تصمیم گرفتند تا از مجوز انترپرایز برای ارائه خدمات به کاربران استفاده کنند. اما در سال ۲۰۱۸ شرکت اپل قوانین سخت‌گیرانه‌تری را روی ارائه این مجوز اعمال کرد و در نهایت باعث شد تا بسیاری از کسب‌وکارها به سمت توسعه نسخه وب برای ارائه خدمات خود متمایل شوند.

هرچند که در این میان، برخی از فروشگاه‌های اپلیکیشن‌های ایرانی همچنان با استفاده از مجوزهای انترپرایز اقدام به ارائه خدمات به کاربران می‌کنند، اما گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که هر از گاهی این اپلیکیشن‌ها نیز مسدود می‌شوند و همچنان دردسرهای زیادی را برای کاربران ایجاد می‌کنند که علاوه بر مشکل عدم دسترسی به نرم افزار و ناپایدار بودن آن‌ها، هزینه زیادی را متحمل کاربران می‌کند.

در این میان، همچنان یک روش برای دریافت اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ استور باقی مانده است که کاربران می‌توانند به صورت پایدار و بدون پرداخت هزینه از آن‌ استفاده کنند. البته این روش علاوه بر حسن‌های مهم، مشکلات خاصی نیز دارد که به آن‌ها خواهیم پرداخت.

اپل به صورت کامل اپلیکیشن‌ها را از اپ استور حذف نمی‌کند، بلکه آدرس آن‌ها را دیگر در دسترس عموم کاربران قرار نمی‌دهد. با این حال این مسئله باعث نمی‌شود که اپلیکیشن از دسترس کاربرانی که قبلاً آن اپلیکیشن را نصب کرده‌اند خارج شود.

با توجه به این موضوع، همچنان کاربرانی که اپلیکیشن‌های ایرانی را تا پیش از این روی اپل آیدی خود فعال کرده باشند می‌توانند اقدام به نصب اپلیکیشن‌های پیشین کنند.

برای انجام این کار کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  • 1.وارد اپ استور شوید
  • 2.روی پروفایل خود تپ کنید
  • 3.گزینه Purchased را بزنید
  • 4.گزینه My Purchased را انتخاب کنید

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

  • 5..اپلیکیشن‌هایی که تا پیش از این نصب کرده‌اید را در اینجا می‌توانید ببینید و آن‌ها را دوباره دانلود و نصب کنید

اما چند نکته مهم:

  • -این روش فقط اپلیکیشن‌هایی که شما تا پیش از این روی اپل آیدی خود نصب کرده باشید را بازمی‌گرداند و اگر اپلیکیشنی را تا به حال نصب نکرده باشید، در این بخش نخواهید دید.
  • -اگر یک اپلیکیشن حذف شده از اپ استور را می‌خواهید که در اپل آیدی شما فعال نشده، می‌توانید برای نصب این کار اپل آیدی کسی که به او اعتماد دارید را برای نصب آن قرض گرفته و پس از نصب از حساب آن خارج شوید. (این روش البته به دلیل مسائل امنیتی، از طرف ان آی سی توصیه نمی‌شود با این حال انجام فرایند نصب از طریق آن امکان پذیر است)
  • -این روش تمام اپلیکیشن‌های ایرانی را با آپدیت‌های پیش از پاییز ۱۳۹۶ بازمی‌گرداند، به همین دلیل رابط کاربری بسیاری از آن‌ها قدیمی است یا ممکن است از طرف توسعه دهنده دیگر پشتیبانی نشود
  • -این روش روی اپلیکیشن‌های کاربردی ایرانی مثل ایرانسل من، اسنپ، همراه من و موارد مشابه در زمان تنظیم این نوشته پاسخگو است.
  • -این روش برای اپلیکیشن‌های بانک ایرانی پاسخگو نیست، چرا که تا پیش از پاییز ۱۳۹۶ نیز اپلیکیشن‌های بانک و پرداخت اجازه فعالیت در اپ استور را نداشتند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420