لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی آیمک 2020 اپل | قدرتمندتر و پاسخگوتر

بررسی آیمک 2020 اپل | قدرتمندتر و پاسخگوتر

 شرکت اپل در سال 2020 تغییرات مهمی را در آیمک‌های خود اعمال کرد و آن‌ها را آماده عرضه به بازار کرد. آیمک 2020 کامپیوتری قدرتمند و قابل ارتقا است که برای انجام کارهای مختلف طراحی و ساخته شده است.

آیمک 2020 از لحاظ طراحی و ظاهر تغییری نسبت به نسل‌های پیشین خود نکرده است و از لحاظ ظاهری قابل تشخیص با دیگر محصولات سال‌های قبل نیست. با این حال اپل در طراحی سخت افزاری این نسخه‌های جدید از کامپیوترهای رومیزی تغییرات مهمی را اعمال کرده که باعث بهبود روند کاربری دستگاه برای انجام پردازش‌ها، اجرای نرم افزارها و پاسخگویی هر چه بهتر می‌شود. 

طراحی ظاهری عالی؛ حتی پس از گذشت هشت سال

طراحی ظاهری آیمک 2020 تفاوتی با نسخه‌های پیشین آیمک‌های قدیمیتر ندارد. تا پیش از این شایعاتی مطرح شده بود که نشان می‌داد شرکت اپل در سال 2020 تصمیم به تغییر روند طراحی کامپیوترهای آیمک پس از هشت سال دارد. اما اپل تغییراتی در این کامپیوتر اعمال نکرد و از همان ظاهر سابق استفاده کرد. این طراحی پس از سال 2012 مورد استفاده قرار گرفت و به نظر می‌رسد که اپل هنوز پس از گذشت هشت سال از این طراحی رضایت کامل داشته و تمایلی به تغییر آن ندارد.

آیمک 2020 یک نمایشگر بزرگ است که از بدنه یکپارچه آلومینیومی ساخته شده است. در قسمت پشتی آن می‌توان یک پوشش فلزی خاکستری با انحنای خاص را دید. در قسمت جلویی نیز یک نمایشگر تخت دیده می‌شود که در بخش پایینی آن روکش آلومینیومی همراه با لوگوی اپل قرار گرفته است. 

نمایشگری با روکش نانو

یکی از تغییراتی که اپل در طراحی این آیمک‌های جدید اعمال کرده، به روکش نانو یا Nano Texture روی نمایشگر آن مربوط می‌شود. این روکش باعث می‌شود تا تصویر منتشر شده تا حدودی مات شود و در زمان وجود نور زیاد محیط، اختلالی در روند کارکرد ایجاد نشود.

 

سخت افزارهای بهینه‌تر


مهم‌ترین تغییری که شرکت اپل در طراحی و تولید آیمک 2020 اعمال کرده که به بهینه سازی‌های سخت افزاری مربوط می‌شود. این آیمک مجهز به جدیدترین سخت افزارها شامل پردازنده جدید اینتل و گرافیک‌های Radeon شده است. نسل دهم پردازنده‌های اینتل که در بالاترین حالت خود شامل 10-core Intel Core i9همراه با فرکانس 3.6 گیگاهرتز می‌شود، به شما امکان اجرای هر نرم افزاری را به صورت بهینه و کاربردی می‌دهد. علاوه بر این، پردازنده‌های گرافیکی جدید Radeon باعث می‌شود تا شما بدون هیچ نگرانی سنگین‌ترین نرم افزارهای مورد نظر خود را در آن‌ها اجرا کنید.

مهم‌ترین تغییر سخت افزاری اپل در آیمک 2020 پشتیبانی آن از حافظه رم تا 128 گیگابایت است. این موضوع باعث می‌شود تا شما بتوانند برای انجام کارهای سنگین‌تر و مالتی تسکینگ بیشتر امکان ارتقای رم را داشته باشید و بدون نگرانی از کامپیوترهای مورد نظر خود سریع‌تر استفاده کنید. 

سیستم عاملی از نسل جدید

آیمک 2020 از مک او اس 11 اپل که با عنوان macOS Big Sur نیز شناخته می‌شود پشتیبانی می‌کند. در حقیقت این نسخه به بهترین شکل ممکن روی کامپیوترهای مک اجرا می‌شود. علاوه بر این، امکان ارتقا به نسخه‌های بعدی سیستم عامل مک را خواهید داشت و می‌توانید از طریق آپدیت‌های نرم افزاری قابلیت‌های دستگاه‌های خود را افزایش دهید.

به طور کل، آیمک 2020 یک دستگاه کلاسیک از آخرین نسل کامپیوترهای قدرتمند شرکت است که با پردازنده‌های اینتل طراحی و تولید شده است. این کامپیوترها در دو سایز 21 و 27 اینچ ساخته شده و با همان ظاهر هشت سال پیش آیمک‌ها آماده عرضه به بازار شده‌اند. این کامپیوترهای قدرتمند می‌توانند بهترین گزینه برای انجام کارها در خانه و محیط کار شما باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373