لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا هنوز می‌توان فورتنایت را در آیفون و اندروید بازی کرد؟

آیا هنوز می‌توان فورتنایت را در آیفون و اندروید بازی کرد؟

 فورتنایت در حال حاضر با یک جنگ تجاری مواجه شده و از اپ استور و پلی استور حذف شده است. در این میان سؤال اصلی این است که تکلیف علاقه‌مندان به اجرای این بازی در آیفون و اندروید چه می‌شود؟

فورتنایت سرویس پرداخت درون برنامه‌ای مستقل خودش را راه اندازی کرده و این کار از نظر گوگل پلی و اپ استور به عنوان تخلف شناخته شدو در نهایت این اپلیکیشن را از فروشگاه‌های نرم افزاری خود حذف کرده‌اند. در این میان کاربران کنجکاو هستند که بدانند که این بازی در حال حاضر چگونه روی آیفون و اندروید اجرا می‌شود. 

آیا فورتنایت در آیفون اجرا می‌شود؟

 پاسخ سریع به این سؤال این است که بستگی دارد. در حال حاضر فورتنایت به هیچ وجه قابل نصب روی آیفون‌ها نیست. در حال حاضر تنها کاربرانی از آیفون امکان اجرای بازی فورتنایت را دارند که قبل از مسدود شدن دسترسی به این بازی، آن را روی تلفن هوشمند یا تبلت خود نصب کرده باشند.

البته این کاربران که از قبل فورتنایت را نصب کرده‌اند نیز فقط به فصل 3 و بخش 2 دسترسی خواهند داشت که شامل بخش Battle pass نیز می‌شود.

اگر در گذشته فورتنایت از اپ استور دانلود و نصب کرده باشید و آن را پاک کرده باشید، همچنان فورتنایت برای شما قابل دسترس است. کافی است به اپ استور رفته، بخش پروفایل خود را بزنید، گزینه Purchased را زده و My Purchased را بزنید. در این بخش فورتنایت را سرچ کرده و آن را دوباره نصب کنید. 

آیا فورتنایت روی اندروید اجرا می‌شود؟

 

بله البته شما نمی‌توانید آن را از گوگل پلی دریافت کنید. کافی است فورتنایت را از منابع جدید دریافت کرده و روی دستگاه اندرویدی خود اجرا کنید. گفتنی است که در جریان این کار باید حواستان به منابع پرخطر و بد افزارها باشد. همچنین گزینه Unknown Source را باید در دستگاه خود فعال کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420