لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیس بوک در مبارزه با اپل به جمع اپیک گیمز پیوست

فیس بوک در مبارزه با اپل به جمع اپیک گیمز پیوست

 شرکت فیس بوک به‌تازگی اعلام کرده که از شرکت اپیک گیمز در مبارزه با انحصارطلبی اپل حمایت می‌کند. این شرکت در گزارش خود فاش کرده که اپل از کسب و کارهای کوچک تحت حمایت فیس بوک به خاطر برگزاری رویدادها پول دریافت می‌کند.

فیس بوک اعلام کرده که بسیاری از کسب و کارهای آنلاین در بستر این شبکه اجتماعی رویدادهایی را برگزار می‌کنند که نیاز به پرداخت هزینه است. حال شرکت اپل 30 درصد مبالغ پرداختی از شرکت کنندگان این رویدادها را دریافت می‌کند. فیس بوک توضیح داده که تا پیش از این از اپل درخواست کرده تا مبلغ 30 درصدی را پس دهد. اما اپل از این کار خودداری کرده است.

فیس بوک از اپل درخواست کرده بود تا دست کم در دوران شیوع ویروس کرونا حق کمیسیون‌های دریافتی از اپلیکیشن فیس بوک را به کاربران و کسب و کارهای کوچک بازگرداند. اما این شرکت همچنان با پافشاری بر دریافت هزینه کمیسیون، تنها 70 درصد این مبالغ را به صاحبان کسب و کارها پرداخت کرده است. این در حالی است که فیس بوک از کسب و کارها به دلیل شیوع ویروس کرونا هزینه‌ای منصفانه‌تر را دریافت کرده و حتی از برخی از آن‌ها هزینه‌ای دریافت نکرده است.

زمانی که صاحب یک کسب و کار برای برگزاری رویدادی در شبکه اجتماعی فیس بوک و از طریق اپلیکیشن فیس بوک در آی او اس اقدام به ساخت EVENT پولی می‌کند، اپلیکیشن به صورت خودکار اعلام می‌کند که شرکت اپل 30 درصد از هزینه‌های دریافتی را برداشت می‌کند. در عین حال فیس بوک گفته که فعلاً به خاطر شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی هیچ هزینه‌ای را از برگزاری رویدادها دریافت نمی‌کند که احتمالاً این روند تا سال 2021 نیز ادامه داشته باشد.

در عین حال تمام تراکنش‌های انجام شده از طریق وب و از طریق اپلیکیشن اندروید فیس بوک باعث می‌شود تا 100 درصد هزینه دریافتی به صاحب کسب و کار بازگردد و فیس بوک پرداخت این مبلغ را به صاحب کسب و کار تضمین می‌دهد.

فیس بوک با انتشار این بیانیه جدید عملاً خود را در جبهه اپیک گیمز قرار داده و از کمیسیون 30 درصدی اپل ابراز نارضایتی کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420