لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس اپل وان هم‌زمان با آیفون 12 به کاربران معرفی می‌شود

سرویس اپل وان هم‌زمان با آیفون 12 به کاربران معرفی می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا اکتبر سال جاری میلادی از سرویس اپل وان در کنار آیفون 12 رونمایی کند و آن را آماده عرضه به کاربران کند.

اپل وان باندل شرکت اپل برای سرویس‌های مختلف است. بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ اپل با ارائه سرویس اپل وان در حال ارائه تمامی خدمات آنلاین خود به کاربران است. بلومبرگ اعلام کرده که شرکت اپل به زودی یک سرویس جدیدی را ارائه می‌دهد که به کاربران اجازه رقابت با دیگران در زمینه انجام کارهای ورزشی را می‌دهد. این سرویس ورزشی نیز در حقیقت بخشی از اپل وان خواهد بود.

باندل سرویس اپل وان به این شرکت شانس جدیدی برای گسترش روند استفاده از سرویس‌های آنلاین خودش را می‌دهد. در حال حاضر شواهد مبنی بر حضور این سرویس در کدهای آی او اس 13.5 نیز دیده شده است که نشان از آن دارد که شرکت اپل تصمیم دارد تا تمام سرویس‌های آنلاین خود را به صورت اشتراکی به کاربران ارائه دهد.

از طریق سرویس اپل وان کاربران می‌توانند به صورت مستقیم به سرویس‌های آنلاین شرکت اپل نظیر اپل تی وی پلاس، اپل موزیک، اپل آرکید، اپل نیوز پلاس و ذخیره‌سازی آیکلاود دسترسی داشته باشند. مارک گورمن، تحلیلگر بلومبرگ نیز این شایعات را تائید کرده و تائید کرده که شرکت اپل به زودی این سرویس را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

شایعات تایید نشده حاکی از آن است که مهم ترین باندل این مجموعه شامل اپل تی وی پلاس و اپل موزیک میشود که خرید آن در مجموع باعث کاهش 5 دلار در هزینه استفاده از هر دو سرویس میشود. اما کاربران میتوانند سرویس های دیگر نظیر اپل آرکید، اپل نیوز پلاس و موراد دیگر را به این باندل اضافه کنند. 

اپل تصمیم دارد تا پایان سال 2020 بیش از 600 میلیون سرویس اشتراکی را به کاربران بفروشد. مدیران این شرکت، عدد یاد شده را در جریان گزارش مالی گذشته افشا کرده‌اند و حالا مشخص شده که شرکت اپل تصمیم دارد تا از ایده اپل وان برای عرضه خدمات هر چه بیشتر به کاربران استفاده کند و به هدف مالی مورد نظر خود برسد.

سال گذشته شرکت اپل با معرفی و عرضه اپل تی وی پلاس توانست جهشی بزرگ در درآمد خود از سرویس‌های اشتراکی داشته باشد و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت می‌تواند با اپل وان جایگاه خود را در سرویس‌های اشتراکی افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373