لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جنگ میان اپیک گیمز و اپل؛ کنایه‌ای به تبلیغ تلویزیونی 1984

جنگ میان اپیک گیمز و اپل؛ کنایه‌ای به تبلیغ تلویزیونی 1984

جنگ میان اپیک گیمز با اپل و گوگل در حال داغ‌تر شدن است و مهم‌ترین رویدادی که تا به امروز در این زمینه رخ داده به ویدیویی کنایه‌آمیز اپیک به تبلیغ 1984 اپل مربوط است.

اپیک گیمز به تازگی اقدام به ارائه امکان پرداخت داخل برنامه و دور زدن گوگل پلی و اپ استور کرده است و همین مسئله باعث شده تا هر دو شرکت اپل و گوگل آن فورتنایت را از فروشگاه نرم‌افزاری خود حذف کنند. در این میان اپیک گیمز اقدام به شکایت و افتتاح پرونده قانون علیه هر دو این کمپانی‌ها کرده است.

یکی از مهم‌ترین رویدادهایی که در این جنگ تجاری، ویدیویی بود که اپیک گیمز با سبک تبلیغ تلویزیونی 1984 اپل ساخته و به شرکت اپل کنایه انداخته بود.

ویدیوی تبلیغاتی 1984 اپل که در همین سال پخش شد، مربوط به معرفی اولین کامپیوتر مکینتاش بود. ایده‌ی این ویدیو را استیو جابز داده بود و برداشتی آزاد از کتاب 1984 جورج اورول محسوب می‌شود. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 در رمان 1984 جورج اورول از صفحه‌ای سخنگو صحبت به میان آمده که از طریق آن برادر بزرگ با مردم صحبت می‌کند و فکر و ذهن آن‌ها را کنترل می‌کند.

در ویدیوی تبلیغاتی اپل نیز، استیو جابز با همین ایده، صفحه سخنگو را همراه با برادر بزرگ به تصویر کشید که یک ورزشکار با چکش آن را خورد می‌کند و ذهن مردم را از طریق آن آزاد می‌سازد.

حال فورتنایت با این ویدیوی جدید اپل را با شکلی شبیه به خلاف‌کاران نشان داده و دقیقاً آن را در جایگاه بردار بزرگ نشانده است. در این ویدیو کاراکترهای فورتنایت هستند که صفحه سخنگوی اپل را می‌شکنند.

در پایان اپیک گیمز کپشنی را نشان می‌دهد و در آن از کاربران می‌خواهد تا در مبارزه قانونی علیه شرکت اپل به آن بپیوندند. این ویدیو در حال حاضر با واکنش‌های زیادی مواجه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420