لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل واچ فرهاد مجیدی عامل موفقیت استقلال است؟

آیا اپل واچ فرهاد مجیدی عامل موفقیت استقلال است؟

 گزارش‌ها و ادعاهای اخیر حاکی از آن است که فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال احتمالاً اطلاعات تحلیلی را در طول بازی‌ها از طریق اپل واچ دریافت می‌کند.

در این میان، خبرگزاری ایلنا طی گزارشی، نقل‌قول‌هایی را از مربی سپاهان منتشر کرده که نشان از آن دارند که فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال با استفاده از اپل واچ می‌تواند در هر لحظه از بازی اطلاعات تحلیلی را از آنالیزورها دریافت کند و از آن طریق تاکتیک‌های بازی را به نفع تیم خود تعویض می‌کند.

در این میان، الهویی اعلام کرده که ناظران بازی همراه داشتن وسایل الکترونیکی ارتباطی را برای کادر فنی تیم‌های فوتبال ممنوع اعلام کرده‌اند. این موضوع مدتی است که اجرایی شده و برای بسیاری از تیم‌های لیگ برتر نیز به امری عادی تبدیل شده است.

الهویی اعلام کرده که تا پیش از این تیم تحت هدایتش از آیپد برای دریافت اطلاعات آنالیزورها استفاده می‌کرد، اما تیم ناظر بازی‌ها این کار را ممنوع اعلام کرده است. حال گلگی مربی سپاهان از این است که چرا سرمربی تیم استقلال توانسته با استفاده از اپل واچ خود به اطلاعات مربوطه دست پیدا کند.

این ممنوعیت در حالی اعمال شده که در بازی‌های بین‌المللی استفاده از وسایل الکترونیکی ممنوعیت مربوطه را ندارد و تیم‌های آسیایی می‌توانند به صورت لحظه‌ای تحلیل آنالیزورها را برای تاکتیک‌های بازی در مقابل تیم حریف به کار گیرند.

گفتنی است که اپل واچ در نسخه‌های عادی خود در کشور ایران، امکان برقراری ارتباط مستقل بدون حضور آیفون را ندارد و در صورتی کاربران می‌توانند اطلاعات را در ساعت هوشمند خود دریافت کنند که آیفون در نزدیکی آن‌ها قرار داشته باشد. البته در برخی از کشورها اپل واچ‌های نسخه سلولار می‌توانند بدون حضور آیفون و به صورت مستقل به تمامی ارتباط‌ها دسترسی داشته باشند.

توضیح: منبع عکس این مطلب وب سایت ورزش سه است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373