لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 12 ممکن است یک ماه پس از اپل واچ سری 6 معرفی شود

آیفون 12 ممکن است یک ماه پس از اپل واچ سری 6 معرفی شود

گزارش‌ها و شایعاتی که در طول چند ماه گذشته منتشر شده‌اند حاکی از آن هستند که اپل روند طراحی و تولید آیفون 12 و محصولات دیگری چون اپل واچ سری 6 و آیپد 2020 را آغاز کرده و حالا شایعه جدید ادعا کرده که آیفون 12 ممکن است دیرتر از محصولات دیگر اپل معرفی شوند.

Jon Prosser منتشر کننده شایعات شرکت اپل که تا پیش از این با درست درآمد شایعاتش به شهرت رسیده به تازگی این ادعا را مطرح کرده است. بر اساس ادعای او شرکت اپل امسال به جای سپتامبر، در روز سیزدهم اکتبر اقدام به برگزاری رویدادی جدید برای معرفی آیفون‌های 12 می‌کند و در روز شانزده همان ماه نیز پیش‌فروش این محصولات را آغاز می‌کند.

بر اساس ادعای این افشاگر شرکت اپل در تاریخ 23 اکتبر 2020، معادل دوم آبان 1399 عرضه اولیه آیفون 12 را آغاز می‌کند و این محصولات را در بازار جهانی به فروش می‌رساند. 

 در این میان، افشاگر یاد شده ادعا کرده که اپل واچ و آیپد در ماه سپتامبر و مشخصاً در روز هفتم این ماه معرفی می‌شوند. در توییت منتشر شده از او مشخص شده که این شرکت اپل واچ و آیپد 2020 را در تاریخ 7 سپتامبر و بدون هیچ مراسم خاصی رونمایی می‌کند. در حقیقت اپل امسال تصمیم دارد تا کنفرانس سپتامبر را کنار بگذارد و تنها یک رویداد برای ماه اکتبر برگزار کند.

تا پیش از این شایعات زیادی در مورد عرضه آیفون‌ها با تأخیر زیاد منتشر شده بود؛ شرکت اپل به خاطر شیوع ویروس کرونا با چالش‌های زیادی بر سر تاریخ معرفی آیفون‌ها مواجه شده بود و این مسئله باعث شد تا برخی از تحلیلگران شایعه عرضه آیفون با تأخیر را مطرح کنند. البته این تحلیلگران بر این باور بودند که اپل در سپتامبر آیفون‌ها را معرفی می‌کند، اما عرضه آن را به ماه اکتبر موکول خواهد کرد.

حال Jon Prosser بر این باور است که شرکت اپل تصمیم دارد تا رونمایی و عرضه این تلفن‌های هوشمند جدید را از همان ماه اکتبر 2020 آغاز کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420