لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

از سیر تا پیاز آپدیت آیفون و آیپد به زبان ساده

از سیر تا پیاز آپدیت آیفون و آیپد به زبان ساده

آپدیت آیفون و آیپد یکی از مهم‌ترین بخش‌های استفاده روزمره از این دستگاه‌های هوشمند است. آپدیت کردن این آیفون و آیپد باعث می‌شود تا کاربران در زمان استفاده از دستگاه قابلیت‌های کاربردی و امنیتی جدیدی را دریافت کنند و به صورت بهینه و کاربردی‌تر امکان استفاده از دستگاه‌های خود را داشته باشند.

آپدیت آیفون و آیپد مهم‌ترین ویژگی‌های امنیتی را برای دستگاه‌های شما به ارمغان میاورد. شاید این ویژگی‌های امنیتی هرگز در روند کارکرد روزمره شما تأثیری نداشته باشد و وجود آن‌ها را احساس نکنید، بااین‌حال همین به روز رسانی‌های امنیتی از شما و اطلاعاتتان در برابر نفوذ وب سایت‌های مختلف و اپلیکیشن‌های گوناگون محافظت می‌کند.

با توجه به این موضوع بهتر است حتماً آپدیت‌های امنیتی جدید را همیشه دریافت کنید.

در این مطلب روش صحیح به روز رسانی آیفون و آیپد را به صورت سریع یاد خواهید گرفت. آپدیت آیفون از دو روش بی‌سیم یا با استفاده از کامپیوتر انجام می‌شود.

پیش از انجام هر کاری از اطلاعات دستگاه خود بکاپ بگیرید. این مسئله باعث می‌شود تا در زمان وقوع اتفاقات ناخواسته اطلاعات شما از بین نرود.

به روز رسانی آیفون یا آیپد به صورت بی‌سیم

ساده‌ترین روش برای به روز رسانی آیفون یا آیپد استفاده از گزینه OTA هست که به شما امکان دریافت آپدیت به صورت خودکار و مستقل را از طریق دستگاه می‌دهد.

اگر آپدیت جدیدی برای شما عرضه شود، از طریق یک پاپ آپ از آن آگاه خواهید شد و می‌توانید آن را فعال کنید. در غیر این صورت روندی که در ادامه توضیح داده شده را انجام دهید.

  • 1.وارد تنظیمات شوید
  • 2.گزینه General را لمس کنید
  • 3.وارد زیر شاخه Software Update شوید

اگر از آی او اس ۱۳.۶ به بعد استفاده می‌کنید به روز رسانی خودکار برای شما فعال خواهد بود و نیازی به طی کردن مراحل فوق نیستید و کافی است گزینه Install را زده تا آیفون یا آیپد آپدیت جدید را دریافت کند.

به روز رسانی آیفون یا آیپد با استفاده از کامپیوتر

  • 1.آیفون یا آیپد را به کامپیوتر متصل کنید
  • 2.اگر از مک او اس کاتالینا یا جدیدتر استفاده می‌کنید، کافی است از طریق فایندر و اگر از مک او اس قدیمی‌تر یا ویندوز استفاده می‌کنید می‌توانید با استفاده از نرم افزار آیتونز گزینه آپدیت را وارد کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373