لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کراس پلی در فیفا 21 ممنوع است

کراس پلی در فیفا 21 ممنوع است

 فیفا 21 در حال آماده سازی برای عرضه است و حالا مشخص شده که این بازی قرار نیست امکان کراس پلی داشته باشد.

بر اساس ادعای اکانت رسمی الکترونیک آرتس فیفا، این بازی قرار نیست امکان اجرای کراس پلی میان نسل‌های مختلف را داشته باشد، با این حال روند تغییرات هر اکانت قابل انتقال از یک نسل کنسول به نسل دیگر خواهد بود. فیفا 21 قرار است برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 یعنی کنسول‌های نسل هشتمی و ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 یعنی کنسول نسل نهم آماده اجرا باشد. با این حال کاربران کنسول‌های نسل نهمی و هشتمی نمی‌توانند در بخش آنلاین با یک دیگر بازی کنند.

این مسئله به معنای آن است که قابلیت کراس پلی تنها در نسل‌های مختلف قابل استفاده است و درصورتی‌که یک کاربر با کنسول نسل هشتم فیفای جدید را خریداری کرده باشد، امکان انتقال روند پیشرفت اکانت خود را به کنسول نسل بعدی خواهد داشت.

در حقیقت آپگرید کردن کنسول برای کاربران فیفا 21 هزینه‌ای در بر نخواهد داشت و کاربران می‌توانند نسل بعدی کنسول‌ها را با این بازی خریداری کنند.

فیفا 21 قرار است در تاریخ 6 اکتبر 2020، یعنی در مهر ماه 1399 آماده عرضه به کاربران شود. این بازی قرار است علاوه بر کنسول مایکروسافت و سونی در کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوئیچ نیز قابل اجرا باشد. الکترونیک آرتس تصمیم دارد تا قابلیت‌های ویژه‌ای در این بازی جدید اعمال کند که آن را به بازی‌های فوتبال واقعی شبیه‌تر می‌کند.

فیفا یکی از بازی‌هایی است که در دوران شیوع ویروس کرونا و افزایش قرنطینه خانگی با استقبال بسیار زیادی مواجه شده بود. از همین لحاظ شرکت الکترونیک آرتس تصمیم دارد تا در نسخه جدید این بازی تغییرات قابل توجهی را اعمال کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373