لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ثروت تیم کوک از یک میلیارد دلار گذشت | مدیر عامل اپل میلیاردر شد

ثروت تیم کوک از یک میلیارد دلار گذشت | مدیر عامل اپل میلیاردر شد

 گزارش اخیر بلومبرگ اعلام کرده که ثروت تیم کوک از عدد یک میلیارد دلار گذشته و حالا او جزو میلیاردرهای جهان به حساب میاید.

البته تیم کوک با وجود ثروت یک میلیارد دلاری خود در لیست 500 ثروتمند جهان قرار نگرفته است. این در حالی است که افرادی نظیر بیل گیتس و جف بزوس که مدیر عامل شرکت مایکروسافت و آمازون هستند در این لیست هستند. بر اساس گزارش بلومبرگ، ثروت تیم کوک بر اساس بازدهی اپل در بازار تغییر می‌کند و عدد ثابتی ندارد.

تیم کوک در سال 2011 و پس از استیو جابز مدیر عامل شرکت اپل شد. در آن زمان ارزش شرکت اپل 350 میلیارد دلار بود و تحت مدیریت تیم کوک شرکت اپل به ارزشی بیش از یک تریلیون دلار رسید. او توانست اپل را به یکی شرکت‌های ثابت در S&P500 تبدیل کند و حتی ارزش آن را از دو سوم شرکت‌های عضو این لیست نیز بیشتر کند.

در دوران مدیریت تیم کوک اپل محصولات جدیدی مثل اپل واچ، هوم پاد و ایرپاد را آماده عرضه به بازار کرد. علاوه بر این اپل در این دوران طراحی تلفن‌های هوشمند آیفون را دوبار با تغییرات اساسی همراه کرد که از لحاظ کاربری و بازاریابی به ابتکارهای موفقیت آمیز شرکت اپل تبدیل شدند.

اواخر ماه جاری میلادی تیم کوک نهمین حقوق خود در سال 2020 را دریافت می‌کند که شامل 560 هزار سهم از شرکت اپل است که باعث افزایش 100 میلیون دلاری دارایی او خواهد شد.

تیم کوک اعلام کرده که تصمیم دارد تا بیشتر دارایی خود را خیریه اهدا کند. او تا پیش از این نیز سهام تحت اختیار خود به ارزش 5 میلیون دلار را به خیریه اهدا کرده بود و حالا تصمیم دارد تا پول بیشتری را در راه‌های بشردوستانه اهدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420