لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عکس دسته ایکس باکس سری اس منتشر شد

عکس دسته ایکس باکس سری اس منتشر شد

مدت‌ها است که شایعات زیادی در مورد معرفی و عرضه یک کنسول نسل نهمی دیگر در کنار ایکسی باکس سری ایکس از طریق مایکروسافت منتشر شده است و حالا تصویری احتمالی از دسته ایکس باکس سری اس در اینترنت فاش شده است.

تصویری که توسط یک اکانت توییتری در اینترنت منتشر شده نشان می‌دهد که مایکروسافت رسماً تصمیم دارد تا کنسول نسل نهمی خود را در دو مدل ارزان قیمت و گران قیمت رونمایی و آماده عرضه به بازار کند. ایکس باکس سری ایکس که تا پیش از این و مشخصاً در سال 2019 میلادی معرفی شده بود، نسخه پرچم‌دار و گران قیمت کنسول‌های مایکروسافت بوده است. اما ایکس باکس سری اس که تا پیش از این شایعات زیادی از آن منتشر شده و هنوز از طرف منابع رسمی مایکروسافت وجود تائید نشده حالا توسط تصاویر لو رفته تائید شده است.

این تصویر توسط اکانت کاربری Zak S منتشر شده است که نشان دهنده یک کنترلر سفید رنگ مشابه با ایکس باکس سری ایکس است. این تصویر نشان می‌دهد که دکمه‌های D-Pad نیز در دسته جدید قرار گرفته است و از طرف دیگر بسته بندی این دستگاه به طور کامل نام ایکس باکس سری اس را تائید کرده است.

در جعبه این دسته نوشته شده که محصول یاد شده سازگار با ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ویندوز 10، دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و آی او اس است.

بر این اساس می‌توان مطمئن بود که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک ایکس باکس سری اس را آماده معرفی و عرضه کند.

تا پیش از این اسناد داخلی مایکروسافت در ماه ژوئن سال جاری میلادی نیز فاش شده بودند که نشان می‌داد مایکروسافت در حال تولید یک ایکس باکس نسل نهمی ارزان قیمت‌تر نیز هست و به زوری آن را آماده عرضه به بازار می‌کنند. این اسناد تأکید کرده‌اند که ایکس باکس ارزان قیمت‌تر تولید شده تحت پروژه لاک هارت دارای 7.5 گیگابایت رم هستند.

با توجه به این موضوع باید منتظر باقی ماند و دید که مایکروسافت در آینده نزدیک چه محصول دیگری را از سری ایکس باکس معرفی می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420