لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شکایت اپل از لوگوی شبیه به گلابی یک شرکت

شکایت اپل از لوگوی شبیه به گلابی یک شرکت

 شرکت اپل به تازگی علیه یک شرکت کانادایی به خاطر شباهت لوگویش به نشان تجاری خود شکایت کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت iPhone in Canada اپلیکیشن Prepear در حال حاضر تحت پیگرد قانونی به خاطر شکایت اخیر اپل قرار گرفته است. این اپلیکیشن به کاربران خود کمک می‌کند تا کارهای مختلفی نظیر آماده کردن میز شام، ساخت لیست‌ها و مدیریت موارد خریداری شده برای خانه را به صورت مرتب تنظیم کنند.

این اپلیکیشن شباهت زیادی به نرم‌افزار ‌Super Healthy Kids دارد و کارهای مشابهی را برای کاربران انجام می‌دهد. حال مشخص شده است که این اپلیکیشن به خاطر شباهت لوگویش درگیر یک پرونده قانونی شده و اپل از آن شکایت کرده است. در پست اینستاگرامی که توسعه دهنده این اپلیکیشن منتشر کرده، مشخص شده اس که شرکت اپل اعلام کرده که لوگوی گلابی این اپ، نام و نشان تجاری شرکت اپل را زیر سؤال برده است و از آن برای مقاصد شخصی تقلید کرده است.

این شرکت در حال حاضر در وب سایت Change.org اقدام به ایجاد یک طومار کرده است و کاربران خواسته تا با امضا کردن آن اقدام به مقابله با درخواست‌های قانونی شرکت اپل کنند. این شرکت اعلام کرده که لوگو و نشان تجاری گلابی هیچ ربطی به لوگوی شرکت اپل که شبیه به سیب هست ندارد و حتی از لحاظ طراحی نیز نمی‌توان آن‌ها را شبیه به یک دیگر دانست.

توسعه دهندگان خواسته‌اند که تا این طومار به ۱۰ هزار امضای دیجیتالی برسد تا از آن طریق بتوانند اقدام به استفاده از آن در دادگاه مورد بررسی این پرونده کنند.

توسعه دهنده یاد شده همچنین اعلام کرده که شرکت اپل با انجام این کار اقدام به وارد کردن ضربه به کسب و کاری کوچک زده است و آن را به اقدامات انحصارطلبانه شرکت اپل نیز ارتباط داده است. در صورت موفقیت این شرکت برای اثبات موضوع، پیش بینی می‌شوند که توسعه دهنده این اپلیکیشن علاوه بر مبرا شدن از تمام اتهامات موفق به دریافت غرامت از شرکت اپل نیز خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373