لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حذف شدن وی‌چت از اپ استور باعث کاهش ۳۰ درصدی فروش آیفون می‌شود

حذف شدن وی‌چت از اپ استور باعث کاهش ۳۰ درصدی فروش آیفون می‌شود

گزارش اخیر مینگ چی کو حاکی از آن است که حذف شدن اپلیکیشن ویچت از فروشگاه نرم‌افزاری اپ استور ممکن است روی فروش آیفونها تأثیرگذار باشد و باعث افت ۳۰ درصدی آن شود.

بر اساس ادعای مینگ چی کو، عدم عرضه این اپلیکیشن ۲۵ تا ۳۰ درصد از فروش آیفونها را کاهش می‌دهد. دلیل این مسئله از نگاه مینگ چی کو این است که کاربران چینی امکان دسترسی به این اپلیکیشن حیاتی را از دست می‌دهند و دیگر نمی‌توانند به صورت روزمره از آیفونها استفاده کنند.

این تحلیلگر اعلام کرده ویچت یکی از نرم افزارهای محبوب در چین است که برای زندگی روزمره در این کشور لازم است. بسیار از کارها، نظیر پیام دادن به افراد مختلف، کسب و کارهای الکترونیکی، شبکه‌های اجتماعی، خواندن اخبار، انجام کارهای خلاقانه و موارد دیگر به ویچت وابسته است و در صورتی که این اپلیکیشن در آیفونها مسدود شود، چینیها عملاً نمی‌توانند آیفون‌ها را خریداری کنند.

از آنجایی که کشور چین یک سوم مشتریان شرکت اپل را در خود جای داده، عدم ارائهی این اپلیکیشن به منزله کاهش قابل توجه فروش جهانی آیفون‌ها خواهد بود. از طرف دیگر مینگ چی کو تائید کرده که عدم عرضه این اپلیکیشن به دلیل رویدادهای جانبی باعث می‌شود تا میزان فروش بسیاری از محصولات دیگر شرکت اپل نظیر ایرپاد، آیپد و اپل واچ نیز کاهشی چشمگیر و معادل ۱۵ تا ۲۵ درصد پیدا کند.

رخدادهای اخیر و دستور جدید رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا برای مسدود کردن دو اپلیکیشن چینی تیک تاک و ویچت در حال ضربه زدن به کسب و کارهای داخلی این کشور نیز هست. این مسئله باعث می‌شود تا شرکت اپل و بسیاری از تلفن‌های هوشمند اندرویدی وابسته به پلی استور نتوانند از طریق راه‌های پیش‌فرض امکان دسترسی به ویچت را داشته باشند. این موضوع باعث می‌شود تا شرکتهای آمریکایی مشتریان چینی خود را از دست بدهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373