لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مهاجرت دکتر دیسریسپکت به یوتیوب و معلوم نشدن دلیل بن شدن او در توییچ

مهاجرت دکتر دیسریسپکت به یوتیوب و معلوم نشدن دلیل بن شدن او در توییچ

 دکتر دیسریسپکت به تازگی اقدام به استریم محتوای بازی‌های خود در یوتیوب کرده است و همچنان اعلام کرده که دلیل بن شدنش در توییچ را نمی‌داند.

او خبر استریم محتوای خود در یوتیوب را از طریق اکانت رسمی خود در توییتر اعلام کرده و به طرفدارانش اعلام کرده که به زودی محتوای بیشتری را در یوتیوب منتشر می‌کند. وی همچنین ادعا کرده که هنوز اطلاعاتی از دلیل بن شدنش در توییچ ندارد و نمی‌داند که چرا دسترسی به این سرویس استریم از او گرفته شده است.

استریم اول او در یوتیوب نزدیک به 510K بازدیدکننده داشته است که نشان می‌دهد که هنوز این استریمر معروفیت و محبوبیتش را در میان کاربران حفظ کرده است. خبر مهاجرت او به یوتیوب پس از آن منتشر شد که نینجا نیز بعد از توقف توسعه سرویس میکسر تائید کرد که در یوتیوب محتوای خود را منتشر می‌کند. البته نینجا هفته گذشته به صورت ناگهانی در اکانت توییچ خود نیز شروع به استریم محتوای ویدیویی کرده است.

دکتر دیسریسپکت بیش از یک ماه است که از ورود به توییچ منع شده است و هنوز معلوم نیست که دلیل این موضوع چه بوده است. توییچ بدون اینکه نامی از دکتر دیسریسپکت ببرد در مدتی کوتاه پس از بن کردن او اعلام کرده که کاربرانی که اقدام به انتشار محتوای غیراخلاقی در این سرویس می‌کنند را بن می‌کند. با این حال هنوز به صورت دقیق ارتباط این ادعای توییچ به دکتر دیسریسپکت معلوم نشده است.

به نظر می‌رسد که این اقدام باعث شده تا این استریمر بتواند کاربران و طرفداران خود را به استفاده از سرویس یوتیوب متمایل کند و با قدرت دادن به یکی از مهم‌ترین رقیب‌های توییچ ضربه‌ای بزرگ را به این سرویس وارد کند.

دکتر دیسریسپکت از این پس تصمیم دارد تا محتوای خود را از طریق سرویس استریم یوتیوب در اختیار کاربران قرار دهد و می‌توان استریم بازی‌های او را از پلتفرم تحت کنترل گوگل مشاهده کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420