لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل عدم تمایل به ارائه ایکس کلاود را تائید کرد – مایکروسافت محدودیت اپل را محکوم کرد

اپل عدم تمایل به ارائه ایکس کلاود را تائید کرد – مایکروسافت محدودیت اپل را محکوم کرد

تنها چند روز از عدم تمایل شرکت مایکروسافت برای عرضه سرویس ایکس کلاود به کاربران آیفون و آیپد می‌گذرد و حالا شرکت اپل رسماً اعلام کرده که این سرویس را حتی در صورت درخواست مایکروسافت به کاربران خود ارائه نمی‌داد.

اپل رسماً اعلام کرده که خدمات پردازش ابری برای اجاری بازی‌های پلتفرم دیگر در آیفون و آیپد خارج از دستورالعمل اپ استور است. این محدودیت شامل تمام سرویس‌های تحت این فناوری نظیر ایکس کلاود، گوگل استادیا و استیم لینک می‌شوند.

در بیانیه‌ای که شرکت اپل به وب سایت Business insider ارائه داده، اعلام شده که سرویس‌های ابری یاد شده، خط مشی اپ استور را نقض می‌کنند؛ چرا که اپل نمی‌تواند تک تک محتوای ارائه شده در آن، یعنی بازی‌ها را مورد بررسی قرار دهد و از بهبود تجربه کاربری آن‌ها مطمئن باشد.

اپل اعلام کرده که اپ استور ساخته شده تا کاربران برای بررسی و دانلود اپلیکیشن‌ها مکانی ایمن داشته باشند. کاربران باید پیش از اقدام به دانلود اپلیکیشن‌ها از اینکه تمامی موارد ارائه شده از طریق اپ استور ایمن هستند اطمینان حاصل کنند.

این در حالی است که خبرگزاری بلومبرگ اوایل سال جاری و در جریان مشکلات مشابه اپل با استیم اعلام کرده بود که تصمیم اپل اقدامی انحصارطلبانه برای تشویق کاربران به استفاده از اپل آرکید بوده است.

از طرف دیگر شرکت مایکروسافت محدودیت‌های اپل را محکوم کرده است. سخنگوی مایکروسافت طی مصاحبه اخیر با The Verge اعلام کرده که شرکت مایکروسافت اقدام انحصارطلبانه شرکت اپل را محکوم می‌کند. این سخنگو اعلام کرده که هدف عمومی اپل به عنوان توسعه دهنده پلتفرم این است که استفاده از بازی مبتنی بر پردازش ابری نظیر سرویس گیم پس و ایکس کلاود را متوقف کند.

این در حالی است که نه تنها مایکروسافت، بلکه بسیاری از کاربران از عدم ارائه این سرویس در آیفون‌ها ناراضی هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420