لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیفیت دوربین آیفون 12 ممکن است افت داشته باشد

کیفیت دوربین آیفون 12 ممکن است افت داشته باشد

 مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل به تازگی طی گزارشی هشدار داده که کیفیت دوربین آیفون 12 ممکن است پس از عرضه افت داشته باشد.

این تحلیلگر اعلام کرده که بسیاری از تأمین کنندگان قطعات آیفون 12 تحت فشار زیادی قرار گرفته‌اند که دلیل آن شیوع ویروس کرونا و آغاز دیرهنگام فرایند کاری آن‌ها بوده است. این مسئله باعث می‌شود تا بسیاری از محصولات با سرعت بیشتری تولید شوند که احتمال کاهش سطح کیفیت را زیاد می‌کند.

مینگ چی کو مشخصاً به شرکت Genius Electronic Optical اشاره کرده است. این شرکت در زمینه تولید انبوه لنزهای واید برای شرکت اپل فعالیت می‌کند که به احتمال خیلی زیاد در تمامی مدل‌های آیفون 12 مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این گزارش آمده است که Genius Electronic Optical نمی‌تواند در این مدت زمان کم، کارهای مربوط به تست دمای بالا و رطوبت بالا را انجام دهد که این مسئله ممکن است کیفیت لنز دوربین آیفون 12 را کاهش دهد.

تا پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر عرضه آیفون 12 در دو مرحله منتشر شده بود. در گزارش جدید آمده است که تولید انبوه لنز واید که در تمامی آیفون‌های 2020 مورد استفاده قرار می‌گیرد با چالش زمانی مواجه شده است. این مسئله نشان می‌دهد که تولیدکنندگان لنز باید قطعات خود را در مرحله اول عرضه آیفون‌ها آماده تحویل کرده باشند که این مسئله آن‌ها را تحت فشار زیادی قرار داده است.

مینگ چی کو ادعا کرده که افت کیفیت در لنز آیفون 12 ممکن است در نسخه 5.4 و 6.1 اینچی رخ دهد، با این حال شرکت اپل همچنان حاضر به تأخیر انداختن فرایند عرضه محصولات خود را ندارد. مدیران شرکت‌های تأمین کننده بارها از شرکت اپل خواسته‌اند تا مقداری عرضه محصولات و مدت زمان تحویل سفارش‌ها را به تعویق بیاندازد. با این حال شرکت اپل همچنان با این موضوع مخالفت کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373