لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کمک مالی اپل به بیروت و دانش آموزان نیازمند به ابزارهای آموزشی

کمک مالی اپل به بیروت و دانش آموزان نیازمند به ابزارهای آموزشی

شرکت اپل در هفته‌ای که گذشت اقدامات بشردوستانه مختلف را انجام داده است. این کمپانی به سازمان‌های خیریه برای کمک به آسیب دیدگان حادثه بیروت مبلغی را اهدا کرده و از طرف دیگر به دانش آموزان نیازمند در کالیفرنیا آیپد رایگان ارائه داده است.

تیم کوک روز پنجشنبه در اکانت توییتری خود خبر از کمک مالی شرکت اپل به سازمان‌های ارائه دهنده خدمات مختلف به حادثه دیدگان بیروت داده است. او اعلام کرده که شرکت اپل در غم لبنان شریک است و کارکنان این شرکت تحت تأثیر این حادثه قرار گرفته‌اند. 

توییت تیم کوک در مورد حادثه لبنان و کمک مالی اپل به آسیب دیدگان آن

از طرف دیگر، شرکت اپل طی همکاری خود با T-Mobile نزدیک به 1 میلیون آیپد را به دانش آموزان کالیفرنیایی ارائه داده است. این آیپدها طی درخواست وزارت آموزش و پرورش کالیفرنیا به دانش آموزان ارائه شده است که دارای سیستم ارتباط اینترنت سریع است و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا کلاس‌های مجازی را در دوران شیوع کرونا دریافت کنند.

نزدیک به 97 درصد از دانش آموزان کالیفرنیایی که شامل 6.2 میلیون نفر می‌شوند به خاطر شیوع کرونا مجبور شده‌اند تا در کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی شرکت کنند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی در زمینه ارائه ابزارهای لازم به دانش آموزان بی‌بضاعت دست به کار شوند.

اقدام اخیر اپل پس از آن صورت گرفت مقامات دولتی کالیفرنیا به صورت رسمی از اپل و چند شرکت دیگر خواستند تا ابزارهای لازم برای برقراری کلاس‌های مجازی را برای دانش آموزان سراسر منطقه فراهم کنند.

اپل نیز پس از انجام این کار طی بیانیه‌ای تأکید کرد که در تلاش است تا با ارائه فناوری‌های نوین به دانش آموزان و تمام انسان‌ها امکاناتی ویژه را برای دریافت محتوای آموزشی ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373