لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ماشین‌های اسپرت در آپدیت جدید فورتنایت

ماشین‌های اسپرت در آپدیت جدید فورتنایت

 فورتنایت به تازگی ماشین‌های اسپرت را از طریق یک آپدیت نرم افزاری به کاربران ارائه داده است.

در این بازی بتل رویال کاربران از این پس می‌توانند ماشین‌های اسپرت را در کنار هلی کوپر، قایق، ماشین گلف و دیگر وسایل نقلیه استفاده کنند.

این ماشین‌های اسپرت از همین حالا و پس از نصب آپدیت جدید فورتنایت قابل استفاده است و کاربران می‌توانند برای سفر به مکان‌های مختلف در نقشه از آن‌ها استفاده کنند.

تصویر ماشین‌های اسپرت برای اولین بار در تریلر فصل 3 از بخش دوم این بازی دیده شده بود و کاربران امید داشتند که به‌زودی بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. در حال حاضر فورتنایت علاوه بر ماشین‌های قدیمی و موتور سیکلت ها، این ماشین‌های اسپرت را نیز برای انتقال از جایی به جای دیگر در نقشه اضافه کرده است و کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

فورتنایت به احتمال زیاد در آینده نزدیک ماشین‌های اسپرت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و کاربران می‌توانند همانند اسکین‌ها به آن‌ها نیز دسترسی داشته باشند. احتمالاً در آینده نزدیک شاهد آن هستیم که کاربران از طریق خریدهای درون برنامه‌ای بتوانند امکان دسترسی به ماشین‌های مختلف پولی را نیز داشته باشند.

برخی از این ماشین‌ها احتمالاً در آینده مجهز به ابزارهای مبارزه‌ای نیز خواهند شد و کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه ماشین‌های شخصی سازی شده تری را برای مبارزه‌های مختلف در بازی بتل رویال فورتنایت را دریافت کنند.

در صورتی که از فورتنایت استفاده می‌کنید، می‌توانید از همین حالا با دانلود و نصب نسخه جدید آپدیت آن که به تازگی عرضه شده به ماشین‌های اسپرت در این بازی دسترسی داشته باشید و تجربه‌ای متفاوت‌تر را از اجرای این بازی داشته باشید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420