لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران از عدم عرضه ایکس کلاود برای آیفون ناراضی هستند

کاربران از عدم عرضه ایکس کلاود برای آیفون ناراضی هستند

 شرکت مایکروسافت به تازگی سرویس جدید خود برای اجرای بازی‌ها از طریق پردازش ابری را منتشر کرده و حالا کاربران از هدم عرضه ایکس کلاود برای آیفون ناراضی هستند.

شرکت مایکروسافت تأکید کرده که هیچ برنامه‌ای برای عرضه ایکس کلاود برای آیفون ندارد و این مسئله باعث ابراز نارضایتی کاربران شده است. این سرویس به کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی امکان اجرای بازی‌های ایکس باکس را از طریق تلفن‌های هوشمند می‌دهد و از آن طریق کاربران می‌توانند با پرداخت 14.99 به مجموعه‌ای عظیم از بازی‌های ارائه شده در این سرویس دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت حتی درخواست همکاری با اپل بابت این موضوع را نداده است و به نظر می‌رسد که مدیران ایکس باکس به طور کامل تمایل برای همکاری با اپل در این زمینه را ندارند.

اپل تا پیش از این با شرکت Valve برای ارائه خدمات استیم لینک در اپ استور با مشکلات زیادی مواجه شده بود و اپل به دلیل دستورالعمل‌های سخت گیرانه خود اپلیکیشن این سرویس را حذف کرده بود. با توجه به این موضوع حدس زده می‌شود که شرکت مایکروسافت نیز به خاطر جلوگیری از چنین مسائلی اقدام به همکاری با شرکت اپل نکرده است.

دستورالعمل‌های اپل برای ارائه اپلیکیشن‌ها در سرویس اپ استور و بحث دریافت کمیسیون 30 درصدی باعث شده تا بسیاری از توسعه دهندگان سرویس‌های پریمیوم با این شرکت قطع همکاری کنند. در حال حاضر سرویس نتفلیکس، بازی فورتنایت و گوگل استادیا به خاطر مشکلاتی از این دست یا به طور کامل ارائه خدمات خود به کاربران آیفون را قطع کرده‌اند یا پرداخت‌های خود را از بخش پرداخت درون برنامه‌ای اپ استور خارج کرده‌اند.

این مسئله احتمالاً باعث می‌شود تا در آینده نزدیک توسعه دهندگان از ارائه اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های خود در اپ استور دلسرد شوند و رفته رفته شرکت اپل به سرویس‌های انحصاری خود نیز محدودتر شود.

با این وجود هنوز آینده روشنی برای عرضه ایکس کلاود در آیفون مشخص نشده و معلوم نیست که آیا کاربران دستگاه‌های همراه اپل امکان استفاده از این سرویس را پیدا خواهند کرد یا باید صرفاً از اپل آرکید استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373