لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری احتمالی از مگنت سیستم شارژ بی‌سیم آیفون 12 منتشر شد

تصویری احتمالی از مگنت سیستم شارژ بی‌سیم آیفون 12 منتشر شد

اخیراً تصویری در شبکه اجتماعی Wiebo منتشر شده که احتمالاً مربوط به مگنت‌های تعبیه شده در کویل شارژ بی‌سیم آیفون 12 هستند.

این تصاویر نشان می‌دهند که شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در پنل پشتی آیفون12 تغییراتی جدید اعمال کند و از آن طریق 36 مگنت را به صورت دایره‌ای به کویل اصلی بچسباند تا از آن طریق امکاناتی خاص را به کاربران ارائه دهند.

هر چند که این تصاویر هنوز توس تحلیلگران تائید نشده‌اند. اما واکنش‌های زیاد به آن باعث شده تا بسیاری از افراد آن را نشانه‌ای از تکمیل پروژه ایرپاور و عرضه یک شارژر بی‌سیم جدید از طرف اپل در نظر بگیرند. 

 ایرپاور پروژه کنسل شده شرکت اپل است که در سال 2017 معرفی شد و یک سال و نیم بعد به صورت رسمی توقف آن از چرخه کاری اپل تائید شد. اما شایعات منتشر شده در چند ماه اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا دوباره روی تولدی یک پد شارژ بی‌سیم انحصاری کار کند.

برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که این مگنت‌ها که به صورت دایره‌ای شکل کنار هم چیده شده‌اند به کاربران اجازه می‌دهند تا از شارژهای انحصاری اپل برای پر کردن باتری آیفون 12 استفاده کنند. این مگنت ها امکان تشخیص شارژرهای اورجینال نسبت به شارژهای متفرقه را به سیستم شارژ بی‌سیم آیفون 12 می‌دهند.

با توجه به این موضوع بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که شارژ بی‌سیم آیفون 12 نیز در سپتامبر سال جاری میلادی برای کاربران این تلفن‌های هوشمند آماده معرفی و عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند آن را به عنوان یک اکسسوری جدید خریداری کنند و از آن‌ها به جای محصولات دیگر استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373