لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر باتری مک بوک ایر مبتنی بر اپل سیلیکون فاش شد

تصویر باتری مک بوک ایر مبتنی بر اپل سیلیکون فاش شد

 شایعات منتشر شده خاخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا پیش از پایان یافتن سال 2020 میلادی از اولین مک بوک ایر مبتنی بر پردازنده های اپل سیلیکون رونمایی کند.

حال تصویر اخیر منتشر شده در اینترنت نشان دهنده ظاهر باتری این محصول است. اپل برای دریافت مجوز فروش یک محصول جدید در کشور دانمارک و چین اقدام به ارائه تصاویر و اطلاعات فنی آن کرده است و از همین طریق نیز تصویر باتری مک بوک ایر مبتنی بر اپل سیلیکون که در سال 2002 عرضه میشود لو رفته است.

این تصویر اولین بار توسط وب سایت 91Mobiles منتشر شده است که نشان دهنده آن است که شرکت اپل در حال آماده سازی برای تولید انبوه و عرضه این محصولات به بازار است. ظرفیت این باتری 4380 میلی آمپر ساعت است که با شماره مدل A1965 شناخته میشود که به سری مک بوک ایرهای جدید مربوط است.

هنوز اپل هیچ اطلاعات از عرضه مک بوک ایر 2020 یا عرضه یک کامپیوتر مبتنی بر پردازنده اپل سیلیکون ارائه نداده است. با این حال حدس بر این زده شده که محصول یاد شده به چنین محصولی مربوط خواهد بود.

تا پیش از این خبرگزاری دیجی تایمز و مینگ چی کو تحلیلگر محصولات شرکت اپل تایید کرده بودند که اولین نمونه از کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون قرار است از سری مک بوک ایرها باشد و اپل تصمیم دارد تا این محصولات را به زودی آماده عرضه به بازار کند.

اپل در جریان کنفرانس WWDC 2020 اقدام به معرفی برنامه خود برای مهاجرت کامپیوترهای مک به پردازنده های انحصاری خود کرده است. این کامپیوترهای مک با پردازنده های ARM تولید میشوند که قرار است امکاناتی مشابه با دستگاه های امروزی مبتنی بر پردازنده های اینتل را در اختیار کاربران قرار دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420