لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر سابق ایکس باکس: پشتیبانی از دوال شاک در پلی استیشن 5 ایده خوبی است

مدیر سابق ایکس باکس: پشتیبانی از دوال شاک در پلی استیشن 5 ایده خوبی است

 چند روز پیش بود که خبر تصمیم سونی برای ارائه امکان اجرای بازی‌های پلی استیشن 5 با دوال شاک 4 با محدودیت خاص منتشر شد و حالا یکی از مدیران سابق ایکس باکس نظر خود را در مورد این موضوع بیان کرده است.

آلبرت پلانو مدیر سابق ایکس باکس اعلام کرده که سیاست سونی «تا اندازه کافی منصفانه» است که باعث می‌شود تا اولویت استفاده از کنترلر جدید صرفاً برای اجاری بازی‌های جدید همراه باقابلیت‌هایی نظیر فیدبک‌های هپتیک باشد.

پلانو در مجموعه‌ای جدید از توییت ها اعلام کرده که این ایده هوشمندانه بوده و کاربران می‌توانند دوال شاک 4 را در اجرای بازی‌های پلی استیشن 4 در کنسول نسل نهمی استفاده کنند. پشتیبانی از اکسسوری‌های دیگر نیز آن هم به همین شکل باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران امکان استفاده از آن‌ها را در کنسول پلی استیشن 5 داشته باشند.

این موضوع می‌تواند در آینده به پلی استیشن VR و دیگر ابزارهای تولید شده برای پلی استیشن 4 نیز گسترش پیدا کند و به کاربران کنسول‌های نسل نهمی شرکت مایکروسافت امکاناتی ویژه را ارائه دهد.

از طرف دیگر زمانی که کاربران اقدام به استفاده از کنترل دوال سنس می‌کنند، می‌توانند بازی‌های جدید را باقابلیت‌های جدیدتر اجرا کنند که این موضوع در نوع خود برای بازاریابی و بهینه‌سازی تجربه کاربران سونی خوب خواهد بود.

این مسئله همچنین باعث می‌شود تا بازی‌های توسعه داده شده برای پلی استیشن 4 توسعه سازندگان بهینه‌سازی شود و کاربران امکان دسترسی به بازی‌های آپگرید شده را نیز داشته باشند.

آپگرید کردن بازی‌های پلی استیشن 4 برای پشتیبانی از قابلیت‌های دوال سنس باعث می‌شود تا سونی بتواند در آینده این دسته جدید را به کاربران پلی استیشن 4 نیز بفروشد تا از آن طریق امکاناتی ویژه را به کاربران کنسول نسل هشتمی ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت