لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیل شیلر از سمت خود در اپل کناره‌گیری کرد

فیل شیلر از سمت خود در اپل کناره‌گیری کرد

 فیل شیلر مدیر بازاریابی بین‌المللی شرکت اپل به تازگی از سمت خود کناره‌گیری کرده و حالا گرگ جوزیک جایگاه او را گرفته است.

فیل شیلر البته به عنوان مدیر بخش اپ استور باقی خواهد ماند و قرار است در رویدادهای شرکت اپل نیز شرکت کند، با این حال او دیگر در بخش بازاریابی سمتی ندارد. تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل در تودیع شیلر و معارفه جوزویک شرکت کرد و توضیحاتی در مورد این تغییرات ارائه داد.

تیم کوک توضیحاتی در مورد وظایف جدید جوزیک نیز ارائه داده و اعلام کرده که سطح کاری گرگ جوزیک در تیم کاری شرکت اپل افزایش قابل توجهی پیدا کرده است. او در حال حاضر مدیر بخش بازاریابی جهانی شرکت اپل است. تیم کوک از او و تیم تحت نظارتش درخواست کرد تا با انرژی بیشتری به کار خود ادامه دهند و با ایده‌های خود رشد قابل توجهی به شرکت اپل بدهند.

در این میان، فیل شیلر نیز تأکید کرده که همچنان در شرکت اپل فعالیت می‌کند. او در بخشی از سخنان خود اعلام کرده که «تا زمانی که آن‌ها بخواهند» من در این شرکت فعالیت خواهم کرد.

فیل شیلر یکی از قدیمی‌ترین مدیران شرکت اپل است. او در زمان مدیریت استیو جابز بر اپل در تیم تولید نسل اول آیفون نیز حضور داشت و نقش کلیدی ایفا کرد. او بیش از 20 سال است که در شرکت اپل فعالیت می‌کند و حالا قرار است مدیریت او از تیم اپل کاهش پیدا کند.

گفتنی است که دلیل کناره‌گیری فیل شیلر از این سمت هنوز به صورت کامل معلوم نیست و خبرگزاری‌ها به این موضوع نپرداخته‌اند. با این حال به نظر می‌رسد که این رویداد، قدمی برای بازنشسته شدن شیلر به حساب میاید. او 23 سال است که در شرکت اپل کار می‌کند و در حال حاضر بیش از 60 سال سن دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373