لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت طراحی ایکس باکس استور را تغییر داد

مایکروسافت طراحی ایکس باکس استور را تغییر داد

 شرکت مایکروسافت به تازگی از طراحی جدید ایکس باکس استور رونمایی کرده است که به کاربران امکان مرور بازی‌ها به صورت سریع‌تر را ارائه می‌دهد.

این آپدیت که قرار است به کاربران ایکس باکس ارائه شود، به کاربران امکان دسترسی سریع‌تر، ایمن‌تر و راحت‌تر را می‌دهد تا بتوانند به اپلیکیشن‌های کاربردی مختلف دسترسی داشته باشند. مایکروسافت اطلاعات این طراحی جدید از ایکس باکس استور را در وبلاگ رسمی خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

این طراحی همچنین قرار است به بخش ایکس باکس و بازی‌های مایکروسافت استور در ویندوز 10 نیز اضافه شود. علاوه بر این، شرکت مایکروسافت عنوان ایکس باکس گیم پس را در این طراحی جدید به گیم پس تغییر داده است تا از آن طریق نامی آسان‌تر را به کاربران خود ارائه دهد.

مایکروسافت تصمیم دارد تا با اعمال این تغییرات نرم افزاری امکانات ویژه‌ای را برای آماده سازی و عرضه ایکس باکس سری ایکس در اختیار کاربران قرار دهد. ایکس باکس سری ایکس قرار است در ماه‌های پایانی سال 2020 میلادی آماده عرضه به کاربران شود و مایکروسافت از همین حالا فرایند آماده سازی و عرضه ابزارهای نرم افزاری مبتنی بر آن را آغاز کرده است.

مایکروسافت به زودی این طراحی جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و کاربران می‌توانند با دانلود و نصب آپدیت‌های جدید عرضه شده برای سیستم عامل کنسول‌های ایکس باکس به آن دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند.

در این طراحی جدید روند دسترسی به اپلیکیشن‌ها و بازی‌های ارائه شده در سرویس نرم افزاری مایکروسافت آسان‌تر می‌شود و کاربران با چالش کمتری برای دریافت نرم افزارهای مختلف مواجه خواهند بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373