لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با فروش آیپد رکورددار تولید کنندگان تبلت در سراسر دنیا شد

اپل با فروش آیپد رکورددار تولید کنندگان تبلت در سراسر دنیا شد

شرکت اپل توانسته با فروش آیپد در بازه سه ماهه دوم سال 2020 میلادی به‌عنوان پرچم‌دار فروشنده‌های تبلت‌ها شناخته شده است.

اپل در این بازه زمانی نزدیک به 14.3 میلیون آیپد را در سراسر دنیا فروخته است. این اطلاعات توسط موسسه تحلیلی Canalys منتشر شده که نشان می‌دهد که اپل با بیشترین اختلاف صدر نشین فروشنده‌های تبلت در سراسر دنیا تبدیل شده است. اپل در حالی اقدام به فروش آیپد با تعداد 14.3 میلیون واحد کرده که شرکت سامسونگ به‌عنوان دومین فروشنده این دست از محصولات 7 میلیون تبلت را در سراسر جهان عرضه کرده است. 

 اپل در این بازه زمانی 38 درصد از سهم بازار را در اختیار خود داشته و نسبت به سال گذشته 19.8 درصد رشد در فروش تبلت‌ها را تجربه کرده است. این در حالی است که سامسونگ به‌عنوان تولید کننده دوم تبلت‌ها در سراسر دنیا تنها 18.7 درصد از سهم بازار را در اختیار خود داشته است.

پس از اپل و سامسونگ نیز هواوی، آمازون و لنوو در مقام‌های پایین‌تر قرار گرفته‌اند که سهم بسیار کمتری را از فروش تبلت‌ها در اختیار دارند.

شرکت اپل توانسته با فروش آیپدها به صدرنشین تولید کننده‌های آیپد تبدیل شود که از لحاظ کاربری امکانات بسیار خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با وجود اینکه بسیاری از تحلیلگران بازار تبلت‌ها را یک بازار غیر پویا می‌دانند، اپل همچنان از فروش این محصولات درآمد قابل توجهی دارد و توانسته به صدر نشین تولید کنندگان این محصولات تبدیل شود. 

گزارش‌های جداگانه نیز حاکی از آن است که شرکت اپل در بازه زمانی مشابه با فروش 19 میلیون کامپیوتر مک در مقام دوم عرضه کنندگان کامپیوتر پس از شرکت لنوو قرار گرفته است. اپل در بازه زمانی یاد شده 17.7 درصد از سهم بازار را در اختیار داشته است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420