لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایمیل فاش شده استیو جابز بخشی از انحصار طلبی اپل را لو داد

ایمیل فاش شده استیو جابز بخشی از انحصار طلبی اپل را لو داد

بحث انحصارطلبی اپل و شرکت‌های بزرگی چون آمازون، گوگل و فیس‌بوک در طول چند هفته گذشته داغ شده و حالا مجموعه‌ای از ایمیل‌های استیو جابز به بیرون درز پیدا کرده که موضوع انحصارطلبی در زمینه عرضه کتاب‌های الکترونیکی را تائید می‌کند.

دو مجموعه ایمیل فاش شده، شامل توضیحات جابز و مدیران دیگر اپل نظیر ادی کیو و فیل شیلر در مورد نحوه خرید کتاب‌های دیجیتال توسط کاربران آیفون و آیپد است.

یکی از این ایمیل‌ها در نوامبر سال 2010 از طرف فیل شیلر به جابز ارسال شده که در بخش CC آن نیز نام ادی کیو و گرگ جوزیک نیز دید می‌شود. در این ایمیل شیلر نگرانی خود از انتشار اپلیکیشن آمازون کیندل از طرف آمازون و بازاریابی این شرکت برای عرضه کتاب‌ها در آیفون، آیپد و دستگاه‌های اندرویدی در کنار کتاب خوان‌های دیجیتالی کیندل را ابراز کرده است. جابز در جواب اعلام کرده بود که آمازون باید از مکانیزم اپل برای دریافت هزینه کتاب‌ها استفاده کند. 

استیو جابز به فیل شیلر: من در این زمینه با تو 100 درصد موافق هستم. زمان آن رسیده که آن‌ها (آمازون) از مکانیزم پرداختی ما استفاده کنند یا بروند رد کارشان
استیو
ارسال شده با آیفون

استیو جابز: توصیه می‌کنی که چه کار کنیم؟ قدم اول می‌تواند این باشد که به آن‌ها بگوییم که باید برای همه چیز از سیستم پرداخت ما استفاده کنند. این موضوع شامل کتاب‌ها (و اخبار و مجلات) می‌شود. اگر می‌خواهند ما را با اندروید مقایسه کنند، باید آن‌ها را مجبور کنیم که از سیستم پرداخت غالب ما استفاده کنند. نظرت چیست؟
استیو
ارسال شده با آیفون

در یک ایمیل دیگر ادی کیو، مدیر بخش بازاریابی نرم افزاری و سرویس‌های اپل یک روز پیش از اعلام رسمی سیاست‌های جدید اپل در اپ استور، ایده‌های دیگری را مطرح کرده بود. جابز در پاسخ به او گفته بود که iBooks باید به تنها کتابخانه دیجیتالی در آی او اس تبدیل شود و به کاربر اجازه خرید کتاب از جایی دیگر را ندهیم.

بعدها آمازون و بسیاری از فروشندگان کتاب‌های الکترونیکی، اقدام به حذف لینک فروش کتاب‌های کیندل از اپلیکیشن‌های آی او اس کردند که به خاطر قوانین سرویس‌های اشتراکی شرکت اپل بود.

مکالمه سوم، در آوریل 2010 در مورد یکی از کارکنان سابق فیس بوک بود که از تغییر آی او اس 4 در رسانه‌ها انتقال کرده بود که جابز اعلام کرده بود که کارکنان اپل دیگر نباید با او صحبت کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373