لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از آفیس 2016 از مک متوقف می‌شود

پشتیبانی از آفیس 2016 از مک متوقف می‌شود

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که به زودی پشتیبانی از آفیس 2016 را تا ماه مهر برای کامپیوترهای مک متوقف می‌کند.

بر این اساس کاربران کامپیوترهای مک از روز 13 اکتبر 2020 دیگر امکان دسترسی به بسته نرم افزاری آفیس 2016 را نخواهند داشت و دیگر نمی‌توانند از قابلیت‌های آفیس 365 در آن استفاده کنند.

این مسئله البته روی روند کاربری بسیاری از کاربرانی که از سرویس‌های آنلاین مایکروسافت استفاده می‌کنند تأثیری ندارد، با این حال اگر از سرویس آفیس 365 از طرف کاربران استفاده می‌شود، بهتر است نسخه‌های به روز شده این بسته نرم افزاری روی کامپیوترها نصب شود.

توقف پشتیبانی از این بسته نرم افزاری همچنین به معنای آن است که کاربران دیگر امکان دریافت به روز رسانی‌های کاربردی برای بهبود روند استفاده از آن را ندارند.

مایکروسافت خبر توقف پشتیبانی از آفیس 2016 برای مک را در ماه گذشته و از طریق اسناد پشتیبانی خود ارائه داده بود و حالا مشخص شده است که به زودی قرار است دسترسی به این سرویس‌ها متوقف شود.

بر اساس ادعای مایکروسافت، کاربران برای داشتن بهترین تجربه برای اجرای نرم افزارهای آفیس بهتر است نسخه جدیدتر آن را روی کامپیوترهای مک خود نصب کنند.

آفیس 2019 که در حال حاضر جدیدترین نسخه از بسته نرم افزاری آفیس به حساب میاید، با لایسنس 150 دلار آماده عرضه است. البته کاربران می‌توانند سرویس آفیس 365 را نیز با پرداخت 70 دلار در سال فعال کنند و از قابلیت‌های بهبود یافته آن نیز بهره‌مند شوند.

بسیاری از کاربران کامپیوترهای مک برای داشتن رابط کاربری یکپارچه و استفاده هر چه بهتر از زبان‌های مختلف از بسته نرم افزاری مایکروسافت آفیس به جای مجموعه نرم افزارهای دفتری انحصاری اپل استفاده می‌کنند. با این حال کاربران می‌توانند با دانلود و نصب نسخه جدید این بسته نرم افزاری از اپ استور از تمام قابلیت‌های نسخه اورجینال آن نیز بهره‌مند شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420